آس: فروش واران راه ماندن راموس را باز می کند

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در خط دفاعی باید تکلیف دو کاپیتان خود را مشخص کند : رافائل واران و سرجیو راموس. در حقیقت هر دو ماه هاست که با آینده ای مبهم مواجه هستند اما رئال در ابتدا ترجیح می دهد که تکلیف واران مشخص شود و بعد واران. در حقیقت باشگاه در ابتدا می خواهد تکلیف بازیکن فرانسوی مشخص شود و بعد در مورد کاپیتان تصمیم بگیرد.

واران تا ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد که ماه هاست که با پیشنهاد تمدید با رئال مواجه است اما با توجه به این که هنوز جوابی نداده، رئال درها را به روی رفتنش باز کرده است. در حقیقت واران خواستار افزایش دستمزدش به شکل قابل توجهی شده است که این مسئله با مخالفت مدیران رئال همراه شده است. در حقیقت در شرایط بحران کرونا بازیکنان باید بپذیرند که با کاهش دستمزد تمدید کنند نه افزایش آن.

رئال مادرید حس می کند که فروش واران می تواند بخشی از هزینه خرید کهکشانی هایی نظیر امباپه را تامین کند. رئال روی واران ۷۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است.رئال البته خرید آلابا به صورت رایگان را در خط دفاعی قطعی کرده است و ناچو (که تا ۲۰۲۲ قرارداد دارد و به زودی قراردادش تمدید می شود) و میلیتائو (که در هفته های اخیر درخشیده) را در ترکیبش دارد و سه تا از مدافعان میاین فصل بعد قطعی هستند. اگر رئال بتواند واران را بفروشد روی تمدید قرارداد راموس تمرکز خواهد کرد و کاپیتان را حفظ کند اما اگر واران ماندنی شود (هر چند که مشتریان زیادی دارد)، رئال نمی تواند کاپیتان را حفظ کند. مشکل راموس مالی نیست. در حقیقت کاپیتان پذیرفته که دستمزدش ده درصد کم شود اما به این شرط که قراردادش به جای یک فصل برای دو فصل تمدید شود.  به هر صورت به نظر می رسد که فروش واران درها را به روی ماندنی شدن راموس باز خواهد کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آس: فروش واران راه ماندن راموس را باز می کند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ