«رائول می داند که مربیگری در رئال مادرید یعنی چه»

0

رئال مادرید نیوز : پست مربی در رئال مادرید تنها شغلی در دنیاست که می توانی با رزومه ای بی نقص، آماری درخشان، کنار آمدن با مدیران سختگیر، مقاومت در مقابل انتقادهای خشن به آن برسی اما ممکن است که نتوانی در آن کنار بیایی چرا که ممکن است مفهوم این شغل را نفهمیده باشی و حس کنی که این شغل برایت مناسب نیست.در شرایطی دیگر یا در تیمی دیگر، بدون تردید رزومه کاری آلگری مناسب ترین و پذیرفته ترین رزومه بود اما او باید در مقابل اسطوره ای رقابت کند که خونش بیش از هر چیزی از او حمایت می کند: رائول گونزالس بلانکو. چرا که رائول می داند که مفهوم مربیگری در رئال مادرید یعنی چه. همان طور که زیدان هم این را می داند. اما لوپتگی یکی از موارد اخیری بود که این را نمی دانست.

تنها تردید این بود که بداند که ایا رائول می پذیرد یا ترجیح می دهد که به آلمان برود، هدایت تیمی دیگر را به عهده بگیرد و در روزی که روی نیمکت دکترا گرفته برگردد. اما اگر روشی برای پایان دادن به این تردید وجود داشت،  نمی توان جمله ای بهتر از حرفهای رائول پس از بازی مقابل ایبیزا پیدا کرد:” این جا خانه من است و همان جایی است که می خواهم در ان باشم.” اگر رائول فصل بعد سرمربی رئال نشود به این خاطر است که به او فرصت ندهند. اگر در نهایت رائول انتخاب نشود و آلگری انتخاب شود، قطعا می تواند دل هواداران را به دست بیاورد و موفق شود چرا که مربی بزرگی است اما وقتی هواداران، رائول را دوست دارند، چرا پروژه بعدی با نداشتن علاقه به یک مربی آغاز شود؟

زیدان بدین ترتیب برای یک بار دیگر قلب هواداران را به دست خواهد آورد. آخرین بار خودش برگشت تا جبران کند. چرا اجازه بدهیم که امید هواداران ناامید شود وقتی جایگزینی وجود دارد که از همین حالا می تواند زخم رفتن زیدان را التیام ببخشد و از لحظه ای که زیزو درها را بست، با ایجاد امید بمباران ایجاد کند؟

روبن خیمنز – مارکا

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

«رائول می داند که مربیگری در رئال مادرید یعنی چه»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ