دو تصویر عجیب و جالب از مهدی طارمی؛ به یاد کارلوس کی روش

0

پرسپولیس نیوز – آرتین زهرابی؛ اختتامیه لیگ پرتغال برای مهدی طارمی بسیار شیرین بود؛ یک گل و یک پاس گل مقابل تیم بلننسس و آماری عجیب و قابل تحسین برای طارمی؛ مجموعا ۲۷ گل و پاس گل برای یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پورتو و البته کل لیگ پرتغال…

برای بررسی حال و روز مهدی طارمی، فقط نباید وضعیت امروزش را در نظر بگیریم؛ فوتبال طارمی می توانست پس از انتقال عجیب و غریبش به لیگ ترکیه و تیم ریزه اسپور، تمام شود. حتی حضورش در لیگ قطر هم با حاشیه های غیرفوتبالی همراه شد. طارمی اگر در قطر می ماند، در نهایت بازیکنی بود در قواره های رامین رضاییان که امروز حتی به تیم ملی هم دعوت نمی شود!

بیخود نیست او هربار به شرایط امروزش نگاه می کند که پیشنهادهای تیم های اروپایی به مدیر برنامه هایش سرازیر شده، یاد کارلوس کی روش می افتد. توصیه های پدرانه او به شاگردانش و ترغیب آنها به حضور در لیگ های اروپایی، دقیقا به خاطر وضعیت امروز مهدی طارمی است.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

عکس عجیب و جذابی که از طارمی منتشر کردیم، حال و روز خوب او را به تصویر می کشد. کدام بازیکن ایرانی بدش می آید اینجایگاه ویژه را در فوتبال اروپا داشته باشد؟ حضور در پورتو که تیم مهمی در فوتبالل پرتغال است از همه تیم ها و لیگ های اروپایی معتبر برای طارمی بهتر بود.

به یاد می آوریم که علیرضا جهانبخش هم وقتی در لیگ هلند توپ می زد، جایگاهی رفیع داشت و مثل امروز در لیگ برتر انگللیس محو نشده بود. حالا مهدی طارمی است و لیگ پرتغال و تیم پورتو؛ درباره او کارشناسان و چهره های کاملا فوتبالی مثل مهدی مهدوی کیا آینده ای در اندازه های لالیگا برای او متصور هستند.

مقصد بعدی طارمی مشخص نیست اما بی تردید او برای ادامه بلندپروازی هایش، حد حدودها را در نظر می گیرد و جایگاه خودش را هم بررسی می کند. بی تردید نباید در این شرایط با عجله تصمیم گرفت؛ فعلا وقت شادمانی از حضور موفقیت آمیز یک ایرانی در فوتبال پرتغال است؛ بازیکنی که امروز، همه او را در اندازه های یک چهره موفق و تاثیرگذار تیم پورتو می شناسند.

بیشتر بخوانید:

  • طارمی خاموش؛ تلویزیون خاموش/ جالب‌ترین واکنش یک هوادار پورتو درباره طارمی

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

دو تصویر عجیب و جالب از مهدی طارمی؛ به یاد کارلوس کی روش

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ