زنان رئال مادرید فقط یک امتیاز تا قطعی کردن صعود به چمپیونزلیگ

0

رئال مادرید نیوز : زنان رئال مادرید فقط با یک امتیاز از سه بازی بعدی می توانند حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را قطعی کنند. زنان رئال در اولین فصل تاریخشان عملکرد خوبی داشته اند.

در ادامه مسابقات لیگ زنان اسپانیا، رئال با نتیج ه سه بر یک در مقابل لوانته پیروز شد. بازی سوسیه داد و اتلتیکو مساوی شد. قهرمانی بارسا چند هفته ایست که قطعی شده است. رئال مادرید فعلا با ۶۷ امتیاز از ۳۱ بازی صدرنشین است، لوانته با ۶۶ امتیاز از ۳۱ بازی سوم است و سوسیه داد با ۵۵ امتیاز از ۳۰ بازی چهارم است. در واقع اگر سوسیه داد هر چهار بازی بعدی خود را ببرد و رئال و لوانته هر چهار بازی بعدی خود را ببازند، سوسیه داد می تواند سهمیه اروپایی را بگیرد در حالی که اگر زنان رئال فقط یک امتیاز هم از سه بازی بعدی بگیرند، سهمیه اروپایی خود را قطعی می کنند.

سوسیه داد هفته آینده به مصاف سانتا ترزا می رود که اگر این بازی را نبرند ، صعود رئال به چمپیونزلیگ قطعی می شود در غیر این صورت بازی زنان رئال و سوسیه داد در روز ۱۵ خرداد سرنوشت ساز خواهد بود و زنان رئال در آن بازی می توانند سهمیه اروپایی خود را قطعی کنند و بعد از ان روی اتمام اولین فصل تاریخشان با نایب قهرمانی تمرکز کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

زنان رئال مادرید فقط یک امتیاز تا قطعی کردن صعود به چمپیونزلیگ

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ