خبرنگار نزدیک به پرز: احتمال بالای رفتن زیدان/ جدایی راموس قطعی است

0

رئال مادرید نیوز : فصل به پایان رسید و زمان بازسازی ترکیب رئال مادرید آغاز شده است. رئال مادرید با روندی که در این فصل داشت حتی با وجود تلاش هفته های پایانی به یک بازسازی عمیق نیاز دارد و فلورنتینو پرز هم این را تائید کرده است. حالا خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز در روزنامه مارکا به برخی از تغییرات باشگاه در روزهای آینده اشاره کرده است.

اولین و مهمترین تصمیم مربوط به زین الدین زیدان خواهد بود. زیدان یک سال دیگر قرارداد دارد اما حقیقت این است که به ندرت وقتی مربیان جامی نبرند معمولا چاره ای جز جدایی ندارند. از سویی زیدان نیز هرگز به روشنی نگفته است که می خواهد در رئال بماند. حالا زیزو از مدیران رئال مادرید زمان خواسته است تا تصمیم نهایی خود را اعلام کند هر چند که برخی از مدیران رئال حس می کنند که رفتن زیدان باید بخش اول ایجاد تحولات در رئال باشد. زیدان فعلا تصمیم گرفته است که یک هفته از مادرید خارج شود و به تعطیلات برود و وقتی به مادرید برگردد با پرز جلسه خواهد گذاشت تا تصمیم نهایی را بگیرد.

بعد از آن نوبت فروش ها خواهد بود چرا که رئال مادرید برای خرید امباپه به پول نقد نیاز دارد و به همین خاطر است که مازادها باید فروخته شوند. هازارد یکی از اصلی ترین چهره هایی است که با رفتنش می تواند به درآمدزایی کمک کند. جدایی راموس قطعی شده چرا که خبری از توافق نیست و دو طرف از مواضع خود کوتاه نمی آیند. رئال پیشنهاد یک ساله داده در حالی که راموس قرارداد دو ساله می خواهند. واران نیز حاضر به تمدید نشده و رئال می خواهد او را بفروشد تا در تابستان ۲۰۲۲ به صورت رایگان جدا نشود. لوکاس نیز تمدید نکرده و جدایی اش قطعی به نظر می رسد. ایسکو و مارسلو بازیکنان دیگری هستند که در مسیر جدایی قرار دارند. ماریانو، بیل، سبایوس، براهیم و یوویچ نیز آینده ای به دور از باشگاه دارند. در روزهای آینده خرید آلابا رسمی می شود که اولین خرید رئال مادرید جدید خواهد بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

خبرنگار نزدیک به پرز: احتمال بالای رفتن زیدان/ جدایی راموس قطعی است

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ