پیش بینی بورس فردا ۴ خرداد ۱۴۰۰/ بورس مثبت می‌شود؟

0

به گزارش ساتین، امروز ۳ خرداد ۱۴۰۰ باز هم بورس ریخت و شاخص کل با بازگشایی وبملت و سقوط آزاد قیمت این نماد به کانال یک میلیون واحدی پرتاب شد. شاخص کل در نهایت در پایان بازار امروز با کاهش ۱۲۱۸۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۵ هزار و ۷۲۵ واحدی آرام گرفت. این اولین بار است که شاخص کل از زمان سقوط بورس به این سطح رسیده است.  

شاخص کل هم وزن نیز که چند روز پیش کانال ۴۰۰ هزار واحدی را از دست داده بود با ۴۹۹۹ واحد کاهش معادل منفی ۱.۲۹ درصد به ۳۸۳ هزار و ۲۱۷ واحد رسید.

در نیمه دوم داد و ستد‌های امروز بورس، در ۳۵۳ هزار و ۷۱۹ نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و ۳۲ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۸ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

همچنین از ۵۵۳ نماد حاضر، ۲۶ نماد (۵ درصد) در صف خرید و ۳۲۳ نماد (۵۸ درصد) در صف فروش بودند.

میزان خروج پول حقیقی هم امروز به ۳۶۸ میلیارد تومان رسید.

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

رویا ذبیحی سامانی تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار ساتین گفت: با توجه به اینکه روز معاملاتی جاری، بعضی از نمادها و گروه ها بعد از چند روز منفی بودن، کمی متعادل معامله شدند و تعداد نمادهای مثبت بعد از چند روز زیر ۴۰ نماد بودن، امروز به بالای ۸۰ عدد رسید و اینکه از نمادها برای اصلاح بیست درصد بسته شدند، انتظار می رود که بازار چند روزی بعد از اصلاح سنگین متعادل باشد و باز تا زمان انتخابات دوباره سردرگمی بازار ادامه داشته باشد.

پیش بینی بورس فردا ۴ خرداد ۱۴۰۰/ بورس مثبت می‌شود؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ