افزایش ۹۰ درصدی حجم Crypto ETP در ماه جاری

0

طی هفته های اخیر سرمایه زیادی وارد فضای ارز دیجیتال شده است، ارزش دارایی های سرمایه گذاری شده در محصولات سرمایه‌گذاری قابل مبادله یا ETP ها در ۳۰ روز گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته است.

در آخرین گزارش Crypto Compare آمده است که اکنون تقریباً ۳۶ میلیارد دلار در ETP های ارز دیجیتال سرمایه گذاری شده است که در یک ماه یک افزایش ۹۳٫۷ درصدی داشته است.

trust های مختلف Grayscale نشان دهنده بیش از ۸۳٪ از کل AUM این بخش است و Bitcoin Trust این شرکت ۲۲٫۶ میلیارد دلار یا ۶۳٪ از کل سرمایه گذاری شده در ETP ارزدیجیتال را داراست.

Crypto Compare تخمین می زند که حجم ETP در ماه ژانویه سه برابر شود و حجم کل روزانه به بالای ۱٫۵ میلیارد دلار برسد. محصولات Grayscale حدود ۶۴ درصد از حجم این بخش را تشکیل می دهد که حجم معاملات روزانه اش ۹۷۲ میلیون دلار است.

علی رغم سهم غالب Grayscale از حجم معاملات، مشخص شد که محصولات آن عملکرد کمتری در بازارهای اسپات دارند زیرا حق صرافی تاریخی سهام Grayscale در ماه ژانویه ۸ درصد کاهش یافت.

حجم تجارت ETN در طی ماه تقریباً سه برابر شده است. محصول BTCE گروه ETC با تقریباً ۵۰ میلیون دلار تجارت روزانه بر حجم ETN تسلط داشت – که بیش از دو سوم کل ETN را در بر می گیرد.

پس از آن BTCW / USD از WisdomTree با بیش از ۲۱۰ درصد افزایش فعالیت تجاری با ۷ میلیون دلار حجم روزانه بود و پس از آن نیز Vectors Bitcoin از VanEck با ۵ میلیون – رشد ۵۰۰ درصدی در حجم مبادلات – دلار قرار داشت.

تجارت با گواهینامه های سرمایه ‌گذاری قابل مبادله یا ETC با محصولات Bitcoin Tracker Euro و Bitcoin Tracker One از XBT Providerکه بیش از نیمی از حجم ETC ترکیبی را نشان می دهد، بیش از دو برابر شده است – ۴۵٫۶ میلیون دلار و ۳۴٫۹ میلیون دلار در معاملات روزانه.

محصولات مشتق شده اتر از ارائه دهنده XBT در رتبه بعدی محبوب ترین ETC ها قرار دارند که حجم مبادلات Ether Tracker One و Ether Tracker Euro به ترتیب ۱۸٫۲ میلیون و ۱۷٫۸ میلیون دلار می باشد.

برچسب ها:

BTCE
ETC
ETN
Grayscale
ارز دیجیتال

افزایش ۹۰ درصدی حجم Crypto ETP در ماه جاری

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ