حمایت کره جنوبی از قانون مالیات بر ارز دیجیتال!

0

یک نظرسنجی انجام شده توسط شبکه تلویزیونی کره جنوبی YTN نشان دهنده حمایت قابل توجهی از اعمال مالیات بر روی ارزهای دیجیتال در این کشور است. طبق گزارشی از The Korea Herald حدود ۵۳٫۷٪ از ۵۰۰ شرکت کننده در نظرسنجی شرکت تحقیقاتی کره جنوبی Realmeter ، از قانون مالیات ارز دیجیتال که از ژانویه ۲۰۲۲ اجرایی می شود، ابراز حمایت کردند.

با این حال، پاسخ دهندگانی که در دوران ۲۰ سالگی به سر می برند- فعال ترین جمعیت دموگرافیک معاملات ارز دیجیتال در کره جنوبی – به احتمال زیاد با قانون مالیات ارزهای دیجیتال مخالفت می کنند. آمار و ارقام ارائه شده توسط قانونگذار کره جنوبی Kwon Eun-hee نشان می دهد که تخمین زده می شود ۲٫۳۵ میلیون معامله گر ارز دیجیتال بین ۲۰ تا ۲۹ سال در “چهار صرافی بزرگ ارز دیجیتال در این کشور که عبارتند از: Bithumb ، Upbit ، Korbit و Coinone معامله می کنند.

جزئیات این نظرسنجی نشان داد که ۴۷٫۸٪ از پاسخ دهندگان در سنین ۲۰ تا ۲۹ سال با طرح مالیات ارز دیجیتال مخالف هستند. شرکت کنندگان زن حاضر در این نظرسنجی نیز به احتمال زیاد از قانون مالیات حمایت می کنند.

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، دولت این کشور مشتاق ادامه قانون مالیات با Hong Nam-ki، وزیر امو مالی و دارایی است که اخیراً رژیم مالیات ارز دیجیتال را “اجتناب ناپذیر” خوانده است.

با این حال، چندین سهامدار ارز دیجیتال در کره جنوبی مخالف وضع مالیات بر ارزهای دیجیتال هستند. این قانون ۲۰ درصد از سود سرمایه را برای معاملاتی که بیش از ۲٫۵ میلیون وون (حدود ۲،۲۳۴ دلار) سود دارند، دریافت خواهد کرد.

در ماه آوریل ، کیم بو کیوم (Kim Boo-kyum)، نخست وزیر این کشور وعده داد که در میان افزایش اختلاف نظر در میان شرکت کنندگان در صنعت ارزهای دیجیتال در کره جنوبی، قانون مالیات ارز دیجیتال را بررسی کند.

در واقع، طرح بحث برانگیز مالیات ارزهای دیجیتال موضوع دادخواست هایی برای کاخ آبی (Blue House) بوده است زیرا منتقدان دولت را به دو استاندارد متهم کرده اند.

در پایان لازم به ذکر است که مالیات بر معاملات ارز دیجیتال تنها یکی از چندین مقررات ارز دیجیتال از سوی مقامات کره جنوبی است. در ماه مارس، کمیسیون خدمات مالی قوانین گزارشگری مالی خود را اصلاح کرد تا شامل مشاغل ارزهای دیجیتال شود. این کمیسیون همچنین به کارمندان خود دستور داده است که دارایی دیجیتال خود را گزارش دهند.

برچسب ها:

حمایت کره جنوبی از قانون مالیات بر ارز دیجیتال!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ