آربلوا، جانشین احتمالی رائول در کاستیا؟

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که اگر پی اس جی اجازه جدایی پوچتینو را ندهد، رائول گونزالس به یکی از جدی ترین گزیینه های هدایت رئال مادرید برای فصل بعد تبدیل می شود. رائول در حال حاضر هدایت کاستیا را به عهده دارد و اگر تیم بزرگسالان بیاید، نیمکت کاستیا خالی می شود که شاید آلوارو آربلوا دفاع راست اسبق رئال هدایت کاستیا را به عهده بگیرد.

اگر رائول هدایت تیم بزرگسالان را به عهده بگیرد می تواند راه تیم بزرگسالان را به روی بلانکو، گوتیرز، آریباس، چوست یا ماروین هموار کند چرا که به خوبی آنها را می شناسد. بازیکنان دیگری نظیر ماریو گیلا، کارلوس دوتور و هوگو دورو هم می توانند در صف بعدی باشند.

در حال حاضر بسیاری از بازیکنان کاستیا نمی دانند که چه زمانی باید برای اردوی پیش فصل برگردند چرا که مشخص نیست که اردو را با تیم بزرگسالان آغاز کنند یا کاستیا و طبیعتا انتخاب مربی برای آنها نیز خیلی مهم است.

رائول گونزالس در آکادمی رئال عملکرد درخشانی داشته است. او اولین مربی تاریخ رئال است که به قهرمانی چمپیونزلیگ جوانان رسیده است. اگر رائول کاستیا را ترک کند، به نظر می رسد که اربلوا شانس زیادی برای هدایت کاستیا دارد. آربلوا کارش را در تیم نونهالان رئال آغاز کرد تا بتواند مدرک مربیگری حرفه ای یوفا را  بگیرد و حالا مدرک لازم برای هدایت کاستیا را دارد. اگر رائول سرمربی کاستیا بماند به نظر می رسد که آربلوا هدایت تیم جوانان A رئال مادرید که فقط یک تیم پایین تر از کاستیا است را به عهده بگیرد.  در سالهای اخیر زیدان و سولاری نیز از کاستیا به تیم بزرگسالان رئال رسیدند و حالا رائول می تواند این راه را ادامه بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آربلوا، جانشین احتمالی رائول در کاستیا؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ