بازیکنان بزرگ بارسلونا ، مشتریان بزرگی دارند !

0

بارسا نیوز – به گزارش آ اس ، بازیکنان بزرگ و باسابقه بارسلونا دیگر غیر قابل فروش نیستند. باشگاه می خواهد با آن ها در مورد کاهش حقوق صحبت کند ، اما در صورت عدم تمایل آن ها بارسلونا مشکلی با فروششان نخواهد داشت.

 

طبق گزارش این منبع ، جوردی آلبا از باشگاه اتلتیکو مادرید پیشنهادی دریافت کرده است و می تواند راه لوئیس سوارز را طی کند. اتلتیکو فعلا پیشنهاد دقیقی ارائه نکرده است ، زیرا بازار نقل و انتقالات طولانی است.

 

با این حال بارسلونا مشکلی با مذاکرات درباره جوردی آلبا ندارد. از طرفی دیگو سیمئونه از مدیران اتلتیکو مادرید تقاضای خرید یک مدافع چپ را داشته است و جوردی آلبا ۳۲ ساله یکی از گزینه ها است.

 

از طرفی باشگاه بایرن مونیه می تواند مقصد سرخیو بوسکتس در صورت جدایی از بارسلونا باشد. بازیکن در تعطیلات به سر می برد و به زودی راهی اردوی تیم ملی اسپانیا خواهد شد. نزدیکان وی از این پیشنهاد اظهار بی اطلاعی می کنند.

 

این روزنامه در ادامه گزارش خود اذعان دارد که سران باشگاه پاری سن ژرمن سودای مثلث نیمار ، کیلیان امباپه و آنتوان گریزمان را در سر دارند و فیلیپ کوتینیو هم ممکن است به باشگاه سابق خود لیورپول بازگردد ، اما این عملیات دشوار است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

بازیکنان بزرگ بارسلونا ، مشتریان بزرگی دارند !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ