دوره تامل برای تصمیم گیری برای سرمربی در حال اتمام است ؛ شانس کومان بیشتر و بیشتر شده است !

0

بارسا نیوز – به گزارش نشریه اسپورت ، دوره تصمیم گیری درباره سرمربی آینده بارسلونا در حال تمام شدن است و شانس رونالد کومان برای باقی ماندن در پست خود هر روز بیشتر می شود.

 

از طرفی باشگاه بارسلونا می خواهد حقوق بازیکنان و سرمربی خود را کاهش دهد تا برای شرایط اقتصادی خود چاره ای بیندیشد ، اما هر سرمربی ای قادر به پذیرفتن چنین شرایطی نیست.

 

هیات مدیره پیش از این فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ را در حضور رونالد کومان آنالیز کردند و به نظر می رسد به زودی جلسه ای بین سران باشگاه و رونالد کومان برگزار شود تا آن ها در مورد فصل آینده صحبت کنند.

 

در واقع ایده مدیران بارسلونا برای شکل گیری تیم در آینده کاملا روشن است و آن ها می خواهند سرمربی ایده های تاکتیکی خود را بر این اساس بچیند. به نظر می رسد برنامه ریزی ها انجام شده است و کومان با لیست خرید بارسلونا موافقت کرده است.

 

از طرفی باشگاه بارسلونا پنهان نکرد که به دنبال جانشین برای کومان است ، اما مسئله اقتصادی باشگاه یک مانع بزرگ است. کومان یک فصل دیگر با بارسلونا قرار دارد و به نظر می رسد مدیران بارسلونا قانع شده اند که یک فصل دیگر روی او شرط بندی کنند.

 

در بارسلونا مشخص است که شخصیت کومان برای فصل آینده باید تقویت شود ، زیرا پس از پایان بد فصل او علنا جلوی رختکن بارسلونا با رفتار بدی از سوی مدیران مواجه شد. سرمربی هلندی پس از گذراندن تعطیلات برای تصمیم نهایی به بارسلونا بازگشته است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

دوره تامل برای تصمیم گیری برای سرمربی در حال اتمام است ؛ شانس کومان بیشتر و بیشتر شده است !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ