ال موندو: پینتوس، جایگزین دوپونت به عنوان بدنساز رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید تقریبا قطعی شده و آقای دسیما فصل بعد دوباره به رئال مادرید برمی گردد. پرز پس از ناکامی در جذب مربیان مختلف در نهایت به سراغ کارلتو رفت. آنچلوتی بدین ترتیب از اورتون جدا می شود که احتمالا جای خود را به مویس خواهد داد.

یکی از مهمترین تغییرات آنچلوتی می تواند استخدام آنتونیو پینتوس به عنوان بدنساز رئال باشد. پینتوس در سال ۲۰۱۶ با نظر زیدان به رئال آمد و در چمپیونزلیگ های رئال در سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نقشی کلیدی داشت که جانشین دوپونت می شود که یکی از مقصران مصدومیت ها و فصل ناکام رئال مادرید بوده است.

پینتوس بعد از استعفای زیدان در سال ۲۰۱۸ هم در رئال ماند و در کادر فنی سولاری حضور داشت که زیدان از این که پینتوس به همراه وی استعفا نداده دلخور بود و به همین خاطر این بدنساز موفق ایتالیایی را برکنار کرد و دوپونت را استخدام کرد که بدنساز فرانسوی به خصوص در فصل جاری عملکرد ضعیفی داشت و یکی از مقصران فصل وحشتناک رئال با ۶۲ مصدومیت بود.

پینتوس در فصل گذشته در کادر فنی اینتر با کونته همکاری می کرد که در قهرمانی نراتزوری ها نقش مهمی را ایفا کرد و بعد از رفتن کونته تصمیم گرفته اینتر را ترک کند و حالا با آنچلوتی به رئال مادرید می آید و به نظر می رسد که با حضور پینتوس مشکل مصدومیت ها هم در رئال مادرید حل می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ال موندو: پینتوس، جایگزین دوپونت به عنوان بدنساز رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ