عادت همیشگی آنچلوتی: خامس رودریگز را جا می گذارد!

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی و خامس رودریگز یکی از داستان های جالب و نسبتا عجیب دنیای فوتبال را رقم زده اند. در حقیقت این دو تا کنون در سه تیم مختلف یعنی رئال مادرید، بایرن مونیخ و اورتون با هم کار کرده اند اما معمولا عمر این رابطه خیلی کوتاه بوده چرا که معمولا کارلتو بعد از خرید بازیکن کلمبیایی خیلی سریع به تیمی دیگر می رود و خامس را در تیم قبلی خود جا می گذارد!

داستان از سال ۲۰۱۴ آغاز شد، زمانی که رئال مادرید برای خرید خامس رودریگز به عنوان آقای گل جام جهانی ۷۵ میلیون یورو خرید و این بازیکن از موناکو جذب شد. خامس در آن فصل بهترین فصلش در رئال را با هفده گل و هجده پاس گل داشت. یک سال بعد اما کارلتو از رئال کنار گذاشته شد. خامس نه با بنیتز و نه با زیدان شرایط خوبی در رئال نداشت.

خامس در سال ۲۰۱۷ قرضی از رئال مادرید جدا شد تا به آنچلوتی در بایرن ملحق شود. کارلتو در شروع دومین فصلش در بایرن می خواست با بازیکن کلمبیایی خط هافبکش را تقویت کند. مصدومیت باعث شد تا خامس شروع خوبی در آن فصل نداشته باشد و از سویی آنچلوتی از بایرن برکنار شد. بازیکن کلمبیایی زیر نظر آنچلوتی در بایرن فقط یک گل زد.

آنچلوتی در مصاحبه ای در مورد خامس گفته بود:” خامس سریع ترین بازیکن دنیا نیست اما کیفیت بالایی دارد. باید از او استفاده کنیم تا کیفیتش را نشان بدهد. وینگر نیست اما می تواند به خط هافبک بیاید و توپ بگیرد. نگران ریتم یا سرعتش نیستم. اگر نگران سرعت بودم، اوسین بولت را می خریدم نه خامس رودریگز.”

کارلو در ناپولی هم خامس را می خواست اما این اتفاق رخ نداد اما در نهایت این دو در اورتون به هم رسیدند. رئال می خواست از پرداخت دستمزد خامس راحت شود و این بازیکن به صورت رایگان راهی اورتون شد. خامس برای کار کردن با مربی سابقش به حدی هیجان زده بود که دستمزدش را هم نصف کرد.  خامس شروع فصل درخشانی در اورتون داشت که بهترین بازیش با دو گل و یک پاس گل مقابل اورتون بود و در دربی مرسی ساید مقابل لیورپول نیز به کین پاس گل داد. بعد از آن مصدومیت ها باعث شد تا خامس کمرنگ تر شود و حالا آنچلوتی راهی رئال شده است. خامس یک سال دیگر با اورتون قرارداد دارد اما باز هم توسط کارلتو جا گذاشته شده است!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

عادت همیشگی آنچلوتی: خامس رودریگز را جا می گذارد!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ