وینگر تاتنهام مقابل استقلال یا تراکتور؟

0

وینگر تاتنهام مقابل استقلال یا تراکتور؟اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پایگاه خبری ساتین – برای دومین بار در طول یکماه گذشته از یک بازیکن سرشناس به عنوان خرید احتمالی حریف آسیایی استقلال نام برده شده است.

به گزارش ساتین، حدود یکماه قبل بود که اعلام شد لوکاس مورا وینگر برزیلی باشگاه تاتنهام یکی از نفرات مورد نظر باشگاه الهلال است. خبری که به نظر می‌رسید فقط در حد یک شایعه در فضای مجازی باشد منتهی بعد از آنکه در طول چند روز گذشته از النصر به عنوان مشتری جدید لوکاس مورا نام برده شده، حالا خبر می‌رسد که الهلال بعد از جذب موسی مارگا از پورتو، حالا به دنبال یک مهره هجومی دیگر از فوتبال اروپا است.

طبق ادعای رسانه‌های عربستانی، حریف استقلال در طی روزهای گذشته مذاکراتی با لوکاس مورا داشته و با این بازیکن به توافقات ابتدایی هم رسیده است.

با توجه به حضور لئوناردو ژاردیم در الهلال، لوکاس مورا بدش نمی‌آید که فوتبالش را در خاورمیانه ادامه دهد و به نظر می‌رسد در صورت قطعی شدن جدایی جووینکو و گومیس از الهلال( هر روز یک خبر جدید درباره آینده همکاری این دو بازیکن با باشگاه عربستانی منتشر می‌شود) الهلال با جذب مهره هجومی تاتنهام، آماده بازی با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به این نکته هم اشاره کنیم که النصر دیگر مشتری لوکاس مورا در عربستان محسوب می‌شود و باید دید جنگ حریفان آسیایی استقلال و تراکتور برای جذب وینگر تاتنهام برنده‌ای خواهد داشت یا نه.

۲۶۵۴

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ