رجزخوانی الخلیفی، واقعیت یا خیال پردازی؟!

0

رئال مادرید نیوز : سریال کشدار انتقال امباپه به رئال مادرید به یکی از مراحل حیاتی خود نزدیک می شود. پی اس جی نتوانسته قرارداد بازیکن فرانسوی را تمدید کند و تصمیم گرفته که با جوسازی رسانه ای به این بازیکن فشار بیاورد. ناصرالخلیفی با قاطعیت گفته که امباپه نه تنها فصل بعد منی ماند بلکه قراردادش تمدید می شود و به صورت رایگان در سال ۲۰۲۲ جدا نمی شود.

در حقیقت الخلیفی مدعی است که مذاکرات برای تمدید به جلو می رود و حتی مدعی شد که هیچ باشگاهی پروژه ورزشی به خوبی آنها را ندارد. اما به نظر می رسد که صحبت های ناصر الخلیفی را صرفا باید یک جوسازی رسانه ای برای ایجاد فشار به امباپه دانست. آنها برای حفظ ستاره شان می جنگند آن هم در حالی که می دانند دست بالا را ندارند. امباپه در مقابل تمدید مقاومت کرده و بعید است که اگر پی اس جی در تابستان حاضر به فروش نشود، این بازیکن تمدید کند و به همین خاطر می تواند در تابستان ۲۰۲۲ رایگان جدا شود.

استراتژی رئال همچنان بر مبنای مقاومت امباپه برای تمدید سوار است. اگر کیلیان تمدید نکند، پی اس جی با از دست دادن رایگان وی در سال ۲۰۲۲ مرتکب ریسک بسیار خطرناکی می شود چرا که در این صورت هم امباپه را از دست می دهند و هم مبلغی که می توانستند از فروش وی در تابستان ۲۰۲۲ به دست بیاورند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

رجزخوانی الخلیفی، واقعیت یا خیال پردازی؟!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ