مشکل جدید رئال مادرید: مارسلو نمی خواهد برود

0

رئال مادرید نیوز: رئال مادرید در تلاش است تا ترکیبش  را کوچک تر کند چرا که هفت بازیکن قرضی هم برمی گردند و بدین ترتیب رئال برای بازسازی ترکیبش باید برخی بازیکنان را بفروشد. یکی از این نفرات مارسلو است. دفاع چپ برزیلی یک سال دیگر قرارداد دارد و به گفته آسم ی خواهد تا پایان قراردادش بماند.

شرایط کنونی  مارسلو و تمایلش برای ماندن برای رئال مادرید و آنچلوتی مشکل ساز است چرا که با توجه به خرید آلابا که توان بازگشت در پست دفاع چپ را دارد و با حضور میگل گوتیرز جوان که شروع فصل درخشانی را داشته، رئال ممکن است که پیش فصل را با احتساب مندی و مارسلو با چهار دفاع چپ آغاز کند. از سویی فران گارسیا نیز که فصل درخشانی در رایو داشته می تواند به رئال برگردد اما اگر مارسلو بماند همه نقشه های رئال عوض می شود.

برنامه رئال این است که مارسلو از تیم برود. اینتر میمامی با مدیریت بکام می تواند یکی از مشتریان وی باشد اما به نظر می رسد که در حال حاضر مارسلو تصمیم گرفته که در رئال بماند و در سال ۲۰۲۲ به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. مسئله ای که از پیشرفت میگل گویترز جلوگیری خواهد کرد. مارسلو با ۵۲۸ بازی رکورد دار بازی در میان برزیلی های تاریخ رئال است اما در سه فصل اخیر افت مشهودی داشته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مشکل جدید رئال مادرید: مارسلو نمی خواهد برود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ