آس: مدیران رئال آماده برای تابستانی بدون خرید امباپه یا هالند

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که داوید آلابا اولین و آخرین خرید تابستانی رئال مادرید خواهد بود و رئال قرار است که تابستانی بدون خرید را داشته باشد.

نشریه آس در گزارشی که به قلم سردبیرش توماس رونکرو نوشته شده، به این نکته اشاره کرده است که پس از صحبت های الخلیفی در حال حاضر مدیران رئال از خرید امباپه کاملا ناامید هستند. در حقیقت الخلیفی گفته است که نه امباپه را می فروشد و نه اجازه جدایی رایگان وی را می دهد.

مشکل از بخش اول صحبت های الخلیفی نیست چرا که رئال از ابتدا می دانست که پی اس جی یک باشگاه فروشنده نیست و این را در مورد وراتی و ربیو نشان داده بودند. در حقیقت پی اس جی ترجیح می دهد که از نظر مالی ضرر کند تا این که اعتراف کنند که بازیکنشان می خواهد به باشگاهی برود که از آنها جذاب تر است. به همین خاطر است که در مقابل فروش امباپه مقاومت می کنند.

اما بخش دوم صحبت های الخلیفی که گفته است امباپه هرگز رایگان جدا نمی شود در نوع خود عجیب است. در حقیقت در حال حاضر فقط یک سال و ۲۳ روز تا پایان قرارداد امباپه مانده و طبیعتا اگر مهاجم فرانسوی حاضر به امضای قرارداد جدید نشود می تواند رایگان جدا شود، درست مثل اتفاقی که حالا برای راموس و مسی رخ داده است. تا کنون استراتژی رئال برای خرید امباپه این بوده که کیلیان به همه پیشنهادها برای تمدید جواب رد بدهد. اما مشکل این جاست که پی اس جی می خواهد دست به جنون بزند و به امباپه دستمزد سالانه ۴۰ میلیون یورو را پیشنهاد بدهد، دستمزدی چندین برابر بیشتر از دستمزد پیشنهادی رئال مادرید. در حقیقت هر چند که کیلیان همچنان باید تلاش کند تا در مقابل این ارقام دیوانه وار مقاومت کند اما برای کیلیان قطعا ریسک بزرگی خواهد بود چرا که اگر به طور مثال در فصل آینده دچار مصدومیتی طولانی مدت شود و هنوز قراردادش تمدید نشده باشد، ریسک بدون تیم ماندن و ضربه زدن به دوران فوتبالش را به جان می خرد. به هر صورت به نظر می رسد که رئال مادرید در حالی دم از بازسازی ترکیبش برای فصل بعد می زند که نه خبری از امباپه است و نه هالند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آس: مدیران رئال آماده برای تابستانی بدون خرید امباپه یا هالند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ