تردید در مورد کادر فنی آنچلوتی؛ آربلوا اضافه می شود؟

0

رئال مادرید نیوز : آنتونیو پینتوس به عنوان بدنساز کادر فنی رئال در فصل آینده ایفای نقش می کند اما هنوز کادر فنی به طور کامل مشخص نشده است.

آنچلوتی در نظر دارد که داویده پسر ۳۱ ساله خود را در نقش دستیار خود قرار بدهد. داویده در ناپولی و اورتون هم در کادر آنچلوتی حضور داشت اما کارلتو ترجیح می دهد که یکی از پیشکسوتان رئال هم در کادرش حضور داشته باشد. در هفته های اخیر نامهایی نظیر آربلوا و رائول برای دستیاری کارلتو مطرح شده اما فعلا چیزی روشن و قطعی نیست.

آنچلوتی در تیم های اخیرش همیشه روی پسرش داویده به طور ویژه ای حساب کرده است اما معمولا همیشه در تیم هایش یکی از پیشکسوتان باشگاه ها را به عنوان دستیارش دارد. او در دوره اولش هم یک سال با زیدان و یک سال با هیرو کار کرد. رئال مادرید ترجیح می دهد که شخصی به عنوان دستیار کارلو انتخاب شود که در آینده بتوان رویش حساب کرد و آربلوا گزینه مناسبی است چرا که به طور مثال بعد از دستیاری آنچلوتی می تواند سرمربی کاستیا شود و بعد از آن هم خودش را برای هدایت تیم بزرگسالان آماده کند.

از میان سایر اعضای کادر فنی آنچلوتی می توان به فرانسیسکو مائوری پسر جیووانی مائوری بدنساز باتجربه و سرشناس اشاره کرد که به عنوان دستیار پینتوس ایفای نقش خواهد کرد. در حقیقت در حال حاضر کادر فنی رئال بسیار خانوادگی و بسیار ایتالیایی است و شاید آربلوا نتواند جایی در این کادر داشته باشد.

آنچلوتی البته در دوره اولش در رئال، پل کلمنت را هم به عنوان دستیار داشت. مربی انگلیسی دستیار کارلتو در رئال بود و بعد از رئال سرمربیگری را آغاز کرد و هدایت دربی کانتی، تیم زیر ۲۱ سال انگلیس و … را به عهده گرفت و بعد از آن مدتی دستیار کارلتو در بایرن بود. حالا اما پس از اخراج از سیرکل بروژ در لیگ بلژیک بدون تیم است. داویده آنچلوتی نقش او را در کادر کارلتو دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

تردید در مورد کادر فنی آنچلوتی؛ آربلوا اضافه می شود؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ