در مورد سردار آزمون؛ رسانه‌ها راست می‌گویند یا سرمربی زنیت؟

0

ساتین نیوز – سرگئی سماک سرمربی تیم زنیت در خصوص آخرین وضعیت سردار آزمون به روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه گفته است: «سردار آزمون مهاجم توانمندی است که در هر تیمی مفید خواهد بود. زنیت هنوز هیچ پیشنهاد روشنی از سایر تیم‌ها برای خرید سردار آزمون دریافت نکرده است. دریوسی نیز چنین شرایطی دارد. هر ۲ بازیکن در دور جدید آماده‌سازی زنیت برای فصل جدید لیگ برتر روسیه شرکت خواهند کرد.»

حالا باید به این سوال پاسخ بدهیم؛ سماک راست می‌گوید یا رسانه‌هایی که خبر از حضور سردار آزمون در تیم‌هایی چون میلان و رم می‌دهند؟

بدون شک سرمربی تیم زنیت درست می‌گوید! به این خاطر که او در ابتدای فصل گذشته هم گفته بود سردار آزمون اردوی تیم زنیت را ترک نخواهد کرد و در نهایت هم این چنین شد. اگر چه زنیت تنها یک فصل دیگر با سردار آزمون قرارداد دارد اما در تلاش است این قرارداد را تمدید کند. چرا که در صورت عدم تمدید قرارداد سردار آزمون فصل آینده بازیکن آزاد اعلام می‌شود. البته زنیت مجبور است برای تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دستمزد او را هم افزایش دهد. 

باید به این نکته  مهم هم توجه کرد که سردار آزمون بی میل به ادامه  حضور در تیم زنیت نیست . او همیشه گفته که در روسیه بسیار راحت است و تمایلی به چالش ندارد و آخرین بار در برنامه پژمان جمشیدی این جملات را برزبان آورد. او در فصل پیش رو هم همراه تیم زنیت حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهد کرد و جایگاه ثابتی هم در تیم دارد. چرا باید ماجراجویی کند؟ 

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

در مورد سردار آزمون؛ رسانه‌ها راست می‌گویند یا سرمربی زنیت؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ