پدررول:«چرا راموس چهار ماه طول داد تا پاسخ مثبت بدهد؟»

0

رئال مادرید نیوز : جوزپ پدررول دشمن قسم خورده سرجیو راموس در ماه های اخیر تا توانست به کاپیتان رئال توهین کرد و حالا هم به نظر می رسد از رفتن راموس ناراحت نیست.

وی در نطق خود پس از رفتن راموس گفت :” راموس می گوید که نمی دانسته پیشنهاد  رئال مادرید تاریخ انقضا دارد. چرا راموس تا جمعه گذشته منتظر بماند تا بگوید که می خواهد بماند؟ ۲۴ فوریه، راموس پیشنهاد رئال را رد کرد. در آن روز پرز به راموس گفت :” سرجیو باید ترکیب فصل بعد را بچینم.” و راموس در جوابش گفت:” ترکیب را بدون من بچین.” منظور راموس چه بود که گفت ترکیب را بدون او بچیند؟ این یک وداع بود یا یک دستور؟ چرا چهار ماه طول کشید تا راموس پیشنهاد رئال را بپذیرد؟ یک اسطوره و مرد دسیما از رئال مادرید رفت.”

البته به جز پرز و احتمالا عمله های رسانه ایش کسی نمی داند که مدیر رئال مادرید چه برنامه ای برای فصل بعد چیده که جایی برای راموس نیست به خصوص که واران هم در لیست فروش قرار دارد و اگر راموس برود، خسوس وایخو قرار است به عنوان مدافع میانی چهارم به رئال برگردد، بازیکنی که رئالی ها او را با شب شکست سه بر یک مقابل یوونتوس در برنابئو می شناسند که گاف های وحشتناکش رئال را تا یک قدمی حذف برد. از سویی در حالی آلابا به عنوان مدافع میانی خریده شده که بهترین قابلیت هایش را در پست دفاع چپ و هافبک میانی ارائه داده است!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پدررول:«چرا راموس چهار ماه طول داد تا پاسخ مثبت بدهد؟»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ