بنیتو:«آلابا خیلی با راموس فاصله دارد»/ والدانو:«هیچ زمانی برای وداع با اسطوره مناسب نیست»

0

رئال مادرید نیوز : یک روز پس از جدایی راموس از رئال مادرید همچنان واکنش ها به رفتن وی از رئال ادامه دارد.

آلوارو بنیتو (بازیکن اسبق رئال مادرید):” امروز روز ناراحت کننده ای برای رئالی هاست و قطعا باید شرایط دیگری ایجاد می شد. فرقی نداشت که قراردادش یک ساله باشد یا دو ساله. در نهایت قرار شد که جدا شود. می توانست یک ساله امضا کند و بعد از آن یک سال دیگر تمدید کند. در مورد رونالدو گفتم که هیچ بازیکن دیگری جایش را پر نمی کند و در مورد راموس هم باید همین را بگوی. آلابا خیلی تا راموس فاصله دارد. آلابا از نظر من بازیکنی نیست که شرایط یک دفاع میانی را داشته باشد. او در بهترین شرایطش نیست. میلیتائو و ناچو حداقل این که از هم شناخت دارند. زوج راموس – واران فوق العاده بوده اند. در مورد میلیتائو، ناچو و الابا می توان خوشبین بود اما نمی توان به طور کامل اطمینان داشت. بدون راموس، زیدان و راموس یک دوره در رئال مادرید به پایان رسید.”

آنتونیو رومرو (خبرنگار):” مذاکره ای در کار نبود. فقط یک طرف علاقه به مذاکره داشت. در رئال مادرید علاقه ای وجود نداشت. پیشنهادی که به راموس دادند به معنی دعوت کردنش به خروج از رئال بود. در اکتبر از درون باشگاه شنیدم که می خواهند راموس را کنار بگذارند یعنی هشت ماه پیش. نتیجه مشخص است. این رئال مادرید بود که درها را به روی او باز کرد.”

خورخه پولیدو (خبرنگار):” راموس در کنفرانس مطبوعاتی خود حتی نیمی از چیزی که فکر می کرد را هم نگفت. خیلی خودش را کنترل کرد تا مسائل را نگوید و با خودش صادق نبود.”

پابلو موتوس (مجری تلویزیونی و دوست صمیمی راموس):” راموس مردی صادق، باهوش و جذاب است و او را خیلی  تحسین می کنم. لحظات مشکلی است. او را خیلی تحسین می کنم چرا که هرگز در عمرم فردی را ندیده ام که ذهن برنده ای همچون سرجیو را داشته باشد.می خواهم یک داستان دیگر را هم تعریف کنم. چند وقت پیش مثل هر دو هفته یک بار در کنار راموس بودم. به سرجیو گفتم:” ببین سرجیو، چه فکری می کنی وقتی می خواهی پنالتی بزنی و کل فشار روی توست؟” و به من گفت :” سعی می کنم وارد یک تونل ذهنی شوم. شش گام به عقب برمی دارم و بعد از آن یک گام به کنار می روم  اما تا زمانی که می خواهم ضربه را بزنم حتی خودم هم نمی دانم که به کجا ضربه می زنم.” به او گفتم:” در آن لحظه نمی ترسی؟” و در جواب به من گفت:”نه، ، در آن لحظه به این فکر می کنم که چگونه خوشحالی گل داشته باشم، به چپ بروم یا راست.” فکر می کنم این ذهنیت برنده او را نشان می دهد و به این معنی است که در ذهنش ترس از شکست وجود ندارد.”

خورخه والدانو:”مراسم وداع راموس یک مراسم محتاطانه با تمام مشکلات موجود بود. به دلایل مشخص هواداران حضور نداشتند. پرز یک سخنرانی حساب شده و مهربنانه داشت. سخنگرانی راموس احساسی بود و با حس درونی و ذاتی خود صحبت کرد. به نظرم پرز کار درستی کرد که در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا نکرد چرا که این نکته سالم تری بود تا به مشکل برنخورد.  هر دو راحت بودند چون پرز می خواهد در آینده برگردد و پرز نمی خواست که وداعی مثل زیدان تکرار شود.پرز مدیر توانمندی است و می داند که در کجا خطر وجود دارد و در کجا فرصت وجود دارد. او وقتی که به چیزی علاقمند باشد بسیار سخاوتمند است و زمانی که بخواهد مقاومت کند هم می کند. او می داند که در هر مذاکره چه نقشی در مورد هر شرایطی جود دارد.سرجیو راموس ۳۵ ساله است. در فوتبال شرایط شروع و پایانی دارند. غیرممکن است که بتوانی به شکلی سالمی با یک اسطوره وداع کنی. اگر باشگاه سخاوتمندانه عمل می کرد و دو سال دیگر می رفت هم ممکن با خاطره ای خوش نرود. اگر زودتر می رفت این حس وجود داشت که با خاطره ای بد رفته است. بهترین گزینه ممکن همین اتفاقی بود که پنجشنبه رخ داد. سرجیو راموس بهترین دفاع میانی تاریخ رئال است. ده سال پیاپی در تیم ایده آل فیفا قرار گرفته و چهار چمپیونزلیگ برده است.”

خواکین (بازیکن بتیس با انتشار عکسی مشترک):”اسطوره.”

لوکا مودریچ:” دوست و برادر من. خیلی سخت بود که با تو وداع کنم. از اولین روزی که به رئال آمدم فرد خیلی خاصی برای من بودی. اذیت شدیم و لذت بردیم. با هم شکست ها و بردهایی داشتیم. به عنوان هم تیمی و کاپیتان یک الگو بودی. دلمان خیلی برایت تنگ می شود. می دانیم که این جا یک دوست بوده ای. ممنون به خاطر همه چیز و موفق باشی. دوستت دارم.”

روبرتو کارلوس:” خیلی دوستت دارم. تو همیشه در قلب من هستی. همیشه از تو تشکر می کنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بنیتو:«آلابا خیلی با راموس فاصله دارد»/ والدانو:«هیچ زمانی برای وداع با اسطوره مناسب نیست»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ