شمارش معکوس برای بازگشت گرت بیل به رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : شمارش معکوس برای بازگشت گرت بیل به رئال مادرید آغاز شده است. بازیکن ولزی با شکست تیم ملی کشورش مقابل دانمارک در یک هشتم نهایی یورو تعطیلاتش را آغاز کرد. او حالا یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و پس از سه هفته استراحت بر اساس قانون باید به تمرین برگردد. بدین ترتیب بیل باید در روز ۲۸ تیر در تمرینات رئال مادرید حاضر شود.

بیل قبل از یورو گفته بود که بعد از مسابقات آینده اش را اعلام می کند تا “هرج و مرج” ایجاد نشود و حالا باید دید که تصمیمش چیست. بیل یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد وطبیعتا اگر به تیم دیگری نرود باید تا پایان قراردادش در رئال بماند. پیام های باشگاه هم در موردش مثبت بوده است. آنچلوتی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود از عملکرد بیل در لیگ انگلیس تمجید کرد، کمی بعد خود بیل گفت که کارلو را می شناسد و می خواهد به او ملحق شود و در نهایت پرز هم از بیل تعریف کرد و از خاطرات خوش وی نظیر  گلزنی در فینال های چمپیونزلیگ یاد کرد.

بیل در فصل گذشته در تاتنهام در ۱۶۶۷ دقیقه ۱۶ گل زد. او فصل گذشته قرضی از رئال رفت چرا که رابطه خوبی با زیدان نداشت و حالا رفتن مربی فرانسوی درها را به روی بازگشت وی باز کرده است. بیل با دستمزد سالانه ۳۰ میلیون یورو با احتساب مالیات، پردرآمدترین بازیکن ترکیب رئال است و به نظر می رسد که بازگشتش به رئال قطعی است. بیل بدین ترتیب تا پایان قراردادش در رئال خواهد ماند و در سال ۲۰۲۲ تصمیم می گیرد که به فوتبال ادامه بدهد و به تیم دیگری برود یا این که کلا بازنشسته شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

شمارش معکوس برای بازگشت گرت بیل به رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ