زنی که به شوهرش خیانت کرده بود در خوزستان تیرباران شد!

0

هفته گذشته صدای شلیک گلوله ای در روستای عبار در استان خوزستان به گوش رسید و وقتی اهالی روستا به سمت محل تیراندازی رفتند با جسد زن جوانی روبرو شدند.

قتل زن جوان به دست برادرش

خیلی زود ماموران پلیس برای بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که زن جوان به شلیک اسلحه کلاشینکف به دست برادرش به قتل رسیده است.

همین کافی بود تا تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت کلید زده شد و در ادامه ماموران پی بردند که زن جوان از آبادان به روستای عبار آمده است.

تیم پلیسی در گام بعدی تحقیقات به سراغ شوهر قربانی جنایت خانوادگی رفته و مرد جوان که در آبادان زندگی می کند در تحقیقات ادعا کرد چندی قبل متوجه شدم همسرم به من خیانت می کند و با پسر جوانی در شهرستان خرمشهر در ارتباط است به همین خاطر ماجرای خیانت را به برادر همسرم گفتم ولی فکر نمی کردم دست به این کار بزند و احتمال می دهم برادرش قصد داشته باشد پسر جوان را هم به قتل برساند.

فرار قاتل خواهر در خوزستان

بدین ترتیب ماموران با توجه به اعترافات همسر قربانی جنایت خانوادگی با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی پسر جوان شدند و وی را قبل از اینکه برادر قربانی جنایت به او برسد دستگیر کردند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت در دستور کار ماموران پلیس خوزستان قرار گرفته است و چند متهم نیز که در این قتل نقش داشتند بازداشت شده اند.

علی رنجکش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ