فرصت استثنایی برای چپ پای جوان استقلال

0

پایگاه خبری فوتبالی- به احتمال فراوان متین کریم زاده دفاع چپ استقلال در بازی با سایپا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از دغدغه های اصلی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای دیدار با سایپا در پست دفاع چپ است؛ با توجه به مصدومیت محمد نادری و نرسیدن او به بازی با سایپا و همچنین ناراحتی و ترک ایران توسط هرویه میلیچ دو مدافع چپ اصلی آبی پوشان غایب هستند.

پست متین کریم زاده

در این شرایط تنها دفاع چپ تخصصی استقلال متین کریم زاده جوان است که پیش از این در تعدادی از بازی ها به عنوان یار جایگزین به میدان رفته است.

کریم زاده ۲۳ ساله که اولین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند حالا در غیاب نادری و میلیچ فرصت فیکس شدن در ترکیب تیمش را پیدا کرده است. اگرچه فرهاد مجیدی می‌تواند در بازی با سایپا از نفرات دیگر در پست غیرتخصصی دفاع چپ استفاده کند اما با توجه به انگیزه کریم زاده و البته عملکرد خوبش به عنوان بازیکن تعویضی در مسابقات گذشته بعید است او این بازیکن را نیمکت نشین کند.

نکته جالب اینکه کریم زاده سال گذشته در پارس جنوبی زیر نظر فراز کمالوند کار می‌کرد و بی تردید مقابل سایپا و مربی سابقش هم انگیزه بیشتری برای خودنمایی دارد.

حال باید دید او در اولین مسابقه ای که احتمالا در ترکیب ثابت استقلال به میدان می‌رود، چه کاری را از پیش خواهد برد.

متین کریم زاده کیست صورت متین کریم زاده چی شده بازیکنان استقلال تهران اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

فرصت استثنایی برای چپ‌پای جوان استقلال

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ