امان از کرونا؛ چهارمین دربی بدون حضور تماشاگران

0

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار پنجشنبه شب استقلال و پرسپولیس در جام حذفی، چهارمین دربی پایتخت است که در روزهای کرونایی و در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از جذابیتهای دربی، پر شدن صندلی‌های ورزشگاه آزادی از طرفداران آبی و قرمز بود که شور و حال ویژه‌ای به این بازی می‌داد منتهی از روزی که ویروس لعنتی کرونا وارد ایران شده، این مسابقه مثل بقیه بازیهایی که در ایران برگزار می‌شود، فقط میزبان افرادی بوده که به هر دلیلی مجوز حضور در ورزشگاه‌ها را داشته‌اند و تماشاگران عادی فوتبال در ایران مدتهاست که آرزوی دیدن یک مسابقه را از نزدیک دارند.

پیش از این دوران کرونا، تنها یکبار بازی استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار شد. اتفاقاتی که در بازی دو تیم در سال ۷۳ افتاد باعث شد که دربی از ورزشگاه آزادی به بندرعباس و یک ورزشگاه خالی از تماشاگر منتقل شود.

پیش از این برخی اخبار حاکی از آن بود که در صورت امکان، شاید هفته‌های پایانی لیگ با حضور تماشاگران برگزار شود و این امیدواری به وجود آمده بود که شاید برای دربی هم امکان حضور هواداران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود منتهی موج جدید کرونا رویای حضور تماشاگران در ورزشگاه را تا اطلاع ثانوی از بین برد.

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

امان از کرونا؛ چهارمین دربی بدون حضور تماشاگران

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ