زمزمه‌ پرسپولیسی‌ها؛ تلویزیون تحریم گل محمدی را تلافی کرد؟!

0

پرسپولیس نیوز

وقتی خبر به اردوی پرسپولیسی‌ها رسید که بازی آنها مقابل آلومینیوم اراک از طریق شبکه ورزش پخش می شود و شبکه سوم قرار است دیدار استقلال برابر سایپا را پوشش دهد، اغلب سرخپوشان در اردو با یکدیگر گفتند: شبکه سوم سیما و تلویزیون اقدام اخیر یحیی گل محمدی مبنی بر تحریم دوربین‌های تلویزیونی و برنامه فوتبال برتر را تلافی کرده است!

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس پس از پیروزی پرسپولیس مقابل شاهین بندرعاری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام کرد: به خاطر عملکرد تبعیض آمیز برخی برنامه های ورزشی و صحبت‌های جانبدارانه برخی مجریان صدا و سیما، یحیی گل محمدی تصمیم گرفته تا زمانی که عذرخواهی رسمی انجام نشده مقابل دوربین‌های تلویزیونی حاضر نشود. باشگاه هم شکایت کرده است و منتظر روند قضایی این موضوع هستیم!

حالا پرسپولیسی ها تصور می کنند شبکه سوم سیما به تلافی آن اقدام یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک را پخش نکند.

پرسپولیسی ها اعتراض داشتند که تیم آنها مدعی اصلی قهرمانی و صدرنشین لیگ برتر است و پخش زنده از شبکه سوم سیما حق آنهاست.

باشگاه پرسپولیس نیز درباره پخش دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک از طریق شبکه ورزش توضیحاتی ارائه کرد. با توجه به مدل برنامه‌ریزی هفته بیست و هفتم لیگ برتر، شرایط خاصی برای پخش زنده این مسابقات به وجود آمده است.

از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی صورت گرفت تا دیدار مقابل آلومینیوم اراک از طریق آنتن شبکه سوم سیما پخش شود اما برنامه‌ریزی سازمان لیگ و صداوسیما به شکل دیگری رقم خورد و قرار است دیدار دیگری از شبکه سوم سیما روی آنتن برود و بازی پرسپولیس و آلومینیوم به شبکه ورزش منتقل شود.

این موضوع در روزهای گذشته توسط مدیریت باشگاه با جدیت پیگیری شد اما هیچ‌کس جواب کاملی به درخواست و پیگیری ما نداد و از این رو، پخش بازی وارد کنداکتور شبکه ورزش برای گیرنده‌های دیجیتال شد.

مدیریت باشگاه از طریق سازمان لیگ، کمیته بازی‌ها، معاونت و روابط عمومی سیما، دست‌اندرکاران برنامه فوتبال برتر و شبکه ورزش و چند نهاد دیگر پیگیر حل این مشکل بود اما در نهایت پخش بازی به شبکه ورزش سپرده شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیس صدرنشین جدول است، دیدارش در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و مهم‌تر از اینها، نتیجه تقابل با آلومینیوم اراک، تاثیر مستقیمی بر تعیین قهرمان این فصل رقابت‌ها دارد.

برنامه‌ریزی بازی‌های این هفته از سوی سازمان لیگ و همچنین برنامه پخش مسابقات از سوی سازمان صدا و سیما به گونه‌ایست که عدالتی در آن دیده نمی‌شود!

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

زمزمه‌ پرسپولیسی‌ها؛ تلویزیون تحریم گل محمدی را تلافی کرد؟!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ