استقلال در اوج به استقبال شهرآورد می‌رود؛ همه چیز از پرسپولیس شروع شد

0

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در هفت دیدار اخیر خود به ۶ پیروزی رسیده و شکستی نداشته است. آبی‌پوشان فردا (پنجشنبه) در جام حذفی باید به مصاف پرسپولیس بروند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، عصر پنجشنبه، شهرآورد ۹۶ باید بین سرخآبی‌های پایتخت برگزار شود و ۲ تیم از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

استقلال در حالی پا به این دیدار می‌گذرد که توانسته در هفت بازی اخیر به ۶ برد و یک تساوی دست پیدا کند. آبی‌پوشان تهرانی در این دیدارها مقابل ذوب‌آهن اصفهان، صنعت نفت آبادان، شهرخودرو مشهد، گل‌گهر سیرجان، تراکتور تبریز و سایپای تهران به برتری دست پیدا کردند و مقابل آلومینیوم در اراک به تساوی بدون گل رضایت دادند.

استقلال با هدایت «فرهاد مجیدی» آخرین بار در هفته بیست و سوم لیگ برتر و در دیدار با پرسپولیس با یک گل شکست خورد. تک گل آن دیدار از سوی «عیسی آل‌کثیر» در دقیقه ۵۵ به ثمر رسید. بعد از آن استقلال احیا شد و توانست در جدول رده‌بندی هم به وضیعت خود سروسامان ببخشد و رتبه سومی و کسب سهمیه آسیایی را قطعی کند.

آبی‌پوشان در هفت دیدار اخیر خود ۱۱ گل به ثمر رسانده و تنها ۲ بار گل خورده است. این تیم در این مدت پنج کلین‌شیت داشته است.

باید دید در تقابل سرخآبی‌های پایتخت، فرهاد از عدد محبوبش عبور می‌کند و به هشتمین بازی بدون باخت می‌رسد یا مجیدی باید روی عدد هفت، باقی بماند.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلال در اوج به استقبال شهرآورد می‌رود؛ همه چیز از پرسپولیس شروع شد

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ