شکایت پرز از عوامل انتشار فایل صوتی؛ سانسور مصاحبه در «آس» و «ال چیرینگیتو»

0

رئال مادرید نیوز : فلورنتینو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید امروز به دفتر گونزالو رودریگو مورویو، وکیل سرشناس رفت و تمامی مدارک لازم را برای شکایت علیه خوزه آنتونیو آبیان، خبرنگار اسپانیایی و نشریه الکونفیدنسیال به خاطر مطالب منتشر شده و فایل صوتی لو رفته در این رسانه ارائه داد. پرز گفته است که هدفش دفاع از حریم خصوصی ، وجهه و غرور خود به عنوان مدیر باشگاه رئال مادرید است.

هر چند که در سالهای اخیر مارکا را رسانه نزدیک به پرز می دانستیم اما در ماجرای فایل های صوتی کاملا مشخص شد که پرز نشریه “آس” را هم متعلق به خود کرده است. در حقیقت آس امروز هیچ گزارشی در مورد بخش های سوم و چهارم فایل های صوتی لو رفته پرز و صحبت هایش علیه رونالدو ، مورینیو و دل بوسکه منتشر نکرده است تا نشان بدهد که ازادی بیان برای آنها هیچ مفهومی ندارد. از سویی “ال چیرینگیتو” که تربیون هواداری پرز بوده است و همیشه از اشتباه ترین تصمیم های وی حمایت می کرده است نه در برنامه و نه حتی در صفحه توئیتر خود هیچ اشاره ای به این ماجرا نداشته تا در قرن ۲۱ ، سرکوب آزادی بیان را معنا کنند. جوزپ پدررول مجری اصلی این روزنامه دوست صمیمی فلورنتینو پرز است که در سالهای اخیر از اشتباه ترین تصمیم های وی نظیر کنار گذاشتن راموس و رونالدو نیز حمایت کرده و حالا در مورد فایل های صوتی نفرت انگیز وی سکوت کرده است.

فعلا در میان رسانه های نزدیک به رئال مادرید، بی طرفانه ترین موضع از جانب مارکا بوده است چرا که فایل های موجود در الکونفیدنسیال را بدون هیچ تحلیلی بازنشر کرده اند در حالی که نشریه اس یا برنامه ال چیرینگیتو به سانسور این صحبت ها روی آورده اند و آن را منتشر نکرده اند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

شکایت پرز از عوامل انتشار فایل صوتی؛ سانسور مصاحبه در «آس» و «ال چیرینگیتو»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ