دانشگر دوباره فیکس استقلال می‌شود

0

پایگاه خبری فوتبالی- محمد دانشگر به احتمال فراوان دوباره به عنوان یار فیکس در ترکیب استقلال به میدان می‌رود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مصدومیتی که برای عارف غلامی در اواسط نیمه دوم دیدار دربی پیش آمد، اتفاقی تلخ برای هواداران فوتبال بود. غلامی که رباط صلیبی اش پاره شده و چند ماه دور از میادین خواهد بود، امروز در پستی اینستاگرامی احساس بد خود را بیان کرد.

مصدومیت شدید غلامی در شرایطی پیش آمد که استقلال هفته ها است در خط دفاعی هماهنگی خوبی پیدا کرده و توانسته عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. ساختار دفاعی آبی ها با حضور غلامی و سایر نفرات به قدری خوب شده که در ۷ بازی گذشته فقط یک گل در جریان بازی دریافت کرده و حالا مصدومیت غلامی می تواند خبر بدی مجیدی باشد.

در این وضعیت کادرفنی استقلال مجبور است در خط دفاعی تیمش تغییر ایجاد کند. جایی که محمد دانشگر به احتمال فراوان بعد از مدت ها دوباره فیکس این تیم خواهد شد.

دانشگر در بازی دیروز مقابل پرسپولیس هم به جای عارف غلامی به زمین رفت و عملکرد بدی نداشت و حالا در بازی های آینده نیز احتمالا شاهد حضور او در ترکیب ثابت باشیم.

با حضور دانشگر خط دفاعی ۳ نفره استقلال که این روزها بسیار خوب کار کرده، از او، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تشکیل می‌شود. اتفاقی که ممکن است هماهنگی ایجاد شده را در غیاب عارف غلامی از بین ببرد اما قطعا مجیدی تلاش خواهد کرد تا دانشگر هم هرچه سریع تر با سایر بازیکنان هماهنگ شود و عملکرد خوب خط دفاعی این تیم ادامه داشته باشد.

۷۴۷۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

دانشگر دوباره فیکس استقلال می‌شود

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ