انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از گل‌محمدی/ تاکتیک او در دربی چه بود؟

0

پرسپولیس نیوز

ضیاء عربشاهی هافبک پیشین پرسپولیس درباره شکست این تیم در ضربات پنالتی مقابل استقلال در جام حذفی گفت: سرخپوشان اصلا فوتبال بازی نکردند. در زمانی که آن‌ها فشار بر حریف می‌آوردند، بین خط دفاع با هافبک و حمله فاصله بود و کسی نبود از توپ‌ها استفاده کند. اگر تیم پرسپولیس ارنج درست و حسابی می‌شد و از خط جلو حریف را پرس می‌کرد، در آن صورت  در طول ۹۰ دقیقه می‌توانست گل بزند و بازی به ضربات پنالتی کشیده نمی‌شد.

وی افزود: به نظرم ۳ دفاع مرکزی استقلال با استرس بازی می‌کردند و نمی‌توانستند توپ را نگه دارند و اشتباه پاس می‌دادند.  اگر آن‌ها مجبور می‌شدند خط هافبک را حذف می‌کردند و بازی مستقیم را در دستور کار قرار می‌دادند. افسوس می‌خورم که تیم پرسپولیس ۸ بازیکن ملی پوش دارد، اما یک نفر نبود تا مهاجمان را تغذیه کند. نمی‌دانم تاکتیک گل محمدی چه بود که سعید آقایی را از اول بازی نداد و از وحید امیری هم در فاز حمله استفاده نکرد.

عربشاهی همچنین گفت: متاسفم که تیم پرسپولیس از خط جلو عمل پرسینگ را انجام نداد و در مقابل تیمی نتوانست نتیجه بگیرد که بازیکنانش با استرس بازی می‌کردند. هر چه زمان می‌گذشت به نفع استقلال بود و آن‌ها بعد از ۹۰ دقیقه بازی خوشحال بودند که بازی به وقت‌های اضافه کشیده شده است.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از گل‌محمدی/ تاکتیک او در دربی چه بود؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ