مارکا: کسی جرئت پوشیدن شماره راموس را ندارد

0

رئال مادرید نیوز : سایه سرجیو راموس به حدی سنگینی می کند که به گفته مارکا هیچ کس فعلا در ترکیب رئال مادرید حاضر نیست که ریسک کند و شماره چهار را برای فصل بعد بپوشد.

راموس یکی از بهترین مدافعان تاریخ رئال مادرید پس از شانزده فصل از رئال جدا شد و به پی اس جی رفت چرا که باشگاه حاضر به تمدید قراردادش نشد وبه او اعلام کردند که پیشنهاد تمدید منقضی شده است. جالب این که حتی در تیم ملی اسپانیا هم در غیاب راموس هیچ کس حاضر نشد که در یورو شماره او یعنی ۱۵ را بپوشد.

باشگاه در حال حاضر آلابا را به عنوان جانشین راموس معرفی می کند اما بعید است که داوید چنین ریسک بزرگی انجام بدهد و شماره چهار را به تن کند چرا که پوشیدن این شماره فشار بزرگی را به او وارد می کند همان طور که ماریانو بعدتر هازارد از پس پوشیدن شماره هفت که از رونالدو به آنها به ارث رسیده بود، بر نیامدند.

در لالیگا امکان بازنشسته کردن شماره ها وجود ندارد چرا که ۲۵ بازیکن تیم ها باید شماره ۱ تا ۲۵ را بپوشند و شماره چهار فقط در صورتی ممکن است که خالی بماند که رئال مادرید حداکثر ۲۴ بازیکن در لیستش داشته باشد و بقیه بازیکنان شماره های دیگری را بپوشند. حالا باید دید که تا شروع فصل چه می شود و آیا کسی حاضر می شود شماره راموس را به تن کند یا نه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارکا: کسی جرئت پوشیدن شماره راموس را ندارد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ