مارکا: بحث جدایی اودگارد جدی تر می شود

0

رئال مادرید نیوز : مارتین اودگارد یکی از امیدهای اصلی رئال مادرید به دنبال تغییر نسل بوده است اما به نظر می رسد که موفق شدنش در رئال غیرممکن است. بازگشت بازیکن نروژی امید زیادی را میان هواداران برای جستجوی چهره های جدید ایجاد کرده بود اما به نظر می رسد که این بازیکن قرار نیست آینده ای در رئال داشته باشد.

در حقیقت هر چند که اودگارد در بیانیه ای با آرسنال وداع کرد اما احتمال بازگشتش به لندن وجود دارد. عجیب است که خود اودگارد است که به جدایی اصرار می ورزد و تصور می کند که ماندنش چندان هم قطعی نیست.  برنامه باشگاه این است که این بازیکن بالاخره جایگاهی در ترکیب پیدا کند و تغییر نسل آغاز شود.

اودگارد دقایق زیادی زیر نظر زیدان نداشت و در زمستان قبلی از رئال رفت. با رفتن زیدان به نظر می رسید که شرایط بازیکن نروژی عوض شود و چیزی عوض نشده است. اودگارد پس از سه بازی دوستانه در رئال (فوئنلابرادا، رایو و رنجرز) حس می کند که جایی در نقشه های آنچلوتی ندارد و بهتر است که از رئال برود به خصوص که ماندن ایسکو هم قطعی است و عرضه برای بازییکن نروژی تنگ تر خواهد شد.

رئال از سویی به درآمدزایی از فروش برخی بازیکنان نیاز دارد که فروش اودگارد می تواند یکی از گزینه ها باشد تا رئال بتواند حساب هایش را کنترل کند.

کارلوس کارپیو سردبیر مارکا نیز گزارش داده است که اودگارد در شرایط کنونی ثابت کرده که برای رئال مادرید ساخته نشده است چرا که بازیکنی که شش سال از انتقالش می گذرد و نمی تواند در رئال خودش را ثابت کند پس می توان گفت که یک جای کارلش به طور اساسی می لنگد و قطعا نمی تواند نقشی در آینده رئال داشته باشد.

گفته می شود که میکل آرتتا سرمربی آرسنال به شدت به بازگشت اودگارد علاقمند است و از حضور بازیکن نروژی در این تیم استقبال می کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارکا: بحث جدایی اودگارد جدی تر می شود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ