یک راموس دیگر هم از رئال مادرید رفت؛ این بار نوبت محمد بود!

0

رئال مادرید نیوز : محمد راموس دروازه بان شکل گرفته در آکادمی رئال مادرید از باشگاه جدا شد. محمد در بیانیه ای از باشگاه رئال مادرید جدا شد:” به عنوان یک بچه به رئال آمدم و حالا به عنوان یک مرد جدا می شوم. ناراحتم که نتوانستم که در تیم بزرگسالان در جایی که از ۱۴ سلگی خانه ام بود خودم را نشان بدهم اما افراد صرفنظر از اشتباهاتشان پخته تر می شوند. دوست داشتم که ثابت کنم که اعتماد مدیران باشگاه به من درست بوده است. این یک وداع نیست بلکه به امید دیدار است. ممنون از همه چیز و زنده باد رئال مادرید.”

محمد راموس در سال ۲۰۱۶ با نظر زیدان با تیم بزرگسالان تمرین می کرد. او در آن زمان فقط ۱۶ سال سن داشت و با ۱۶ سال سن نگاه های زیادی را به خود جلب کرده بود. ظاهر و استیلش باعث شده بود که  در رئال لقب “دیدا” را برایش انتخاب کنند.

محمد راموس از تنه ریف کشف شده بود و در اکتبر ۲۰۱۷ با مصومیت های کیلور ناواس و لوکا زیدان به ذخیره کاسیا در رئال تبدیل شده بود. او اگر در تیم بزرگسالان بازی می کرد به جوان ترین بازیکن تاریخ رئال تبدیل می شد اما فرصت نصیبش نشد.

محمد راموس پس از این که در کاستیا جا نیافتاد در فصل ۲۰-۲۰۱۹  به بیرمنگام قرض داده ش و حالا نیز تصمیم گرفته که از رئال برود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

یک راموس دیگر هم از رئال مادرید رفت؛ این بار نوبت محمد بود!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ