جواهر ژاپنی جدیدی که در آکادمی رئال مادرید می درخشد

0

رئال مادرید نیوز : تاکوهیرو ناکای دیگر نمی خواهد لقب “پیپی” را داشته باشد بلکه می خواهد با اسم فامیلش یعنی ناکای صدا زده شود. این جوان با استعداد شنبه گذشته در ترکیب کاستیا در دیداری دوستانه حضور پیدا کرد. ناکای در نیمه دوم مقابل لگانس بازی کرد اما به نظر می رسد که می خواهد راه هموطنش کوبو را ادامه بدهد که در تیم المپیک ژاپن درخشیده است.

ناکای در سال ۲۰۱۴ در سن یازده سالگی از آزول سیگا به رئال مادرید آمد. عملکردش در مدرسه فوتبال رئال در ژاپن درهای سفرش به اسپانیا را به رویش باز کرد. او در ویدیوهایی یوتیوبی بسیار هیجان زه به نظر می رسید. هافبکی است که بازیخوانی و دید خوبی دارد، کیفیت خوبی برای دریبل زنی دارد و به تیم کمک می کند. عملکرد خوبش باعث شد تا رائول او را در لیست چمپیونزلیگ جوانان در سال ۲۰۲۰ قرار بدهد. ناکای فصل گذشته در تیم جوانان بی رئال مادرید بازی کرد اما زیدان گاهی او را به تمرینات تیم بزرگسالان دعوت می کرد.

البته شروع کار ناکای در رئال اسان نبود. یکی از بازیکنانی بود که یوفا پرونده اش را به خاطر تخلف در انتقال به رئال باز کرد اما شهادت مادرش نقشی کلیدی داشت تا با محرومیت مواجه نشود. او به همراه مادر و خواهرش به مادرید سفر کرد. شهادت مادر او در کاهش محرومیت رئال نقش مهمی داشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

جواهر ژاپنی جدیدی که در آکادمی رئال مادرید می درخشد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ