شکایت پرز از لالیگا و CVC به خاطر قرارداد ۲.۷ میلیاردی

0

رئال مادرید نیوز : وبسایت ” ال ایندپندینته” گزارش داده است که فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید در نظر دارد که از لالیگا و شرکت سی وی سی به خاطر توافق ۲.۷ میلیارد یورویی شکایت کند. در حقیقت لالیگا ده درصد از سهام خود را با مبلغ ۲.۷ میلیارد یورو به این شرکت فروخته است که پرز معتقد است که این قرارداد غیرقانونی است چرا که بدون اجازه رئال مادرید یا سایر باشگاه ها بخشی از سرمایه آنها به فروش گذاشته شده و به همین خاطر این قرارداد باید لغو شود.

به نظر می رسد که پرز از این که خاویر تباس رئیس لالیگا به عنوان یکی از اصلی ترین دشمنانش توانسته چنین قراردادی را ببندد به شدت عصبانی است. ایندپندینته به نقل از منابع درون باشگاه رئال مادرید گزارش داده است که توافق جدید میان لالیگا و شرکت سی وی سی مالکیت بخشی از سرمایه باشگاه رئال مادرید را به خطر انداخته است و به همین خاطر پرز قصد شکایت را دارد چرا که به طور مثال شرکت سی وی سی بخشی از درآمدهای حق پخش تلویزیونی را در ازای این قرارداد دریافت خواهد کرد.

در حقیقت بر اساس قرارداد، شرکت سی وی سی ۱۱ درصد از درآمدهای لالیگا در آینده را از آن خود خواهد کرد. ال اینپندینته گزارش داده است که ساعاتی پس از امضای توافق ، چندین نماینده رئال به مقر لالیگا رفته اند تا بند بند قرارداد را مورد بررسی قرار بدهند. از سویی به جز رئال در حال حاضر بارسا و بیلبائو نیز در مورد این قرارداد چندان موافق نیستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

شکایت پرز از لالیگا و CVC به خاطر قرارداد ۲.۷ میلیاردی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ