خبرنگار نزدیک به پرز: تا زمانی که الخلیفی تماس نگیرد، رئال کاری برای خرید امباپه نمی کند

0

مجع خبری رئال مادرید : موضع پی اس جی در مورد امباپه با وجود خرید قریب الوقوع مسی عوض نشده است. در حقیقت خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز در نشریه مارکا گزارش داده است که باشگاه فرانسوی همچنان می گوید که قصد فروش امباپه را ندارد و به شکل دیوانه واری به این ستاره فشار می آورند تا او را مجبور به تمدید کنند. رئالی ها اما فعلا هیچ اقدامی انجام نخواهد داد. رئال فعلا منتظر است تا ببیند که چه اتفاقی در مورد مسی رخ می دهد و اگر انتقال بازیکن آرژانتینی به پی اس جی رسمی شود تیم فرانسوی برای تنظیم حساب های مالی خود مجبور است که برخی بازیکنانش را بفروشد و منطقی ترین  حالت این است که با فروش امباپه حساب هایشان را کنترل کنند.

فعلا امباپه در مقابل فشارهای پی اس جی مقاومت گرده و حاضر به تمدید نشده است. این بازیکن مطمئن است که با تمدید نکردن قطعا در همین تابستان یا در تابستان بعدی به رئال می آید. مدیران تیم فرانسوی می دانند که امباپه حاضر به تمدید نیست و رئال امیدوار است که الخلیفی بالاخره تماس بگیرد و بگوید که قصد فروش امباپه را دارد. اما اگر این تماس گرفته نشود رئال یک سال دیگر منتظر می ماند تا کیلیان را به صورت رایگان بخرد. رئال مادرید تا روز ۳۱ آگوست روی فروش ها تمرکز دارد و هیچ اقدامی برای خرید امباپه انجام نمی دهد و فقط در صورتی که الخلیفی تماس بگیرد برای خرید وی تلاش می کند.

از سویی تلویزیون ایتالیا نیز در روز جمعه در خبری نقشه قدیمی رئال مادرید را تکرار کند: امباپه در سال ۲۰۲۱ بیاید و هالند در سال ۲۰۲۲ تا نقشه کهکشانی رئال تکمیل شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

خبرنگار نزدیک به پرز: تا زمانی که الخلیفی تماس نگیرد، رئال کاری برای خرید امباپه نمی کند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ