تلاش بی‌وقفه ۴ بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس/ اتفاق عجیب در لیستی که این اسامی به چشم نمی‌خورد!

0

پرسپولیس نیوز

بعد از پایان لیگ بیستم حالا همه نگاه‌ها به فصل نقل و انتقالات و جابه جایی‌های احتمالی بین تیم‌های لیگ برتری است. در این بین بازیکنان، مربیان و البته ایجنت‌های آنها همه تلاششان را می‌کنند تا بتوانند در بهترین شرایط با یک تیم قرارداد ببندند.

پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر و یکی از مدعیان اصلی لیگ بیست و یکم به طور طبیعی بیشترین خواهان را دارد و خیلی از بازیکنان دوست دارند در این تیم حضور داشته باشند. حضور در پایتخت، دیده شدن توسط رسانه‌ها، هواداران میلیونی، درآمدزایی از فضای مجازی به واسطه دنبال کننده‌های زیاد، شانس حضور در تیم ملی، حضور در لیگ قهرمانان آسیا و … عواملی هستند که یک بازیکن را برای حضور در تیمی مثل پرسپولیس ترغیب می‌کند.

بعضا در فصل نقل و انتقالات اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد و برخی بازیکنان که برای خودشان اسم و رسمی هم دارند کارهای خارج از عرفی انجام می‌دهند. ۴ بازیکن سابق پرسپولیس که که در این فصل موقعیت نسبتا خوبی در تیم‌های خودشان داشتند از طریق واسطه‌های مختلف تلاش کردند تا خودشان را دوباره به پرسپولیس وصل کنند و برای فصل بعد به این تیم بیایند.

این چند بازیکن حتی پیغام خودشان را به یحیی گل محمدی رساندند و اعلام کردند حاضرند با مبلغ کمتری نسبت به سایر پیشنهادهایشان پرسپولیسی شوند. گفتنی است هیچ کدام از این ۴ بازیکن در لیست خرید یحیی گل محمدی حضور ندارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ