به جا مانده از بازی دوستانه با میلان: تیم آنچلوتی را دوست داشتم

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر نشریه آس در مورد بازی دوستانه رئال مادرید و میلان نوشت.

نمایشی خوب در صحنه
دقت کنید که بزرگان این رختکن (علی الخصوص کارواخال و بنزما) حضور نداشتند و همچنین ستاره ترانسفرمارکت که دو سال است منتظرش هستیم: هازارد. اما با این وجود از نمایش تیم آنچلوتی در دومین فصلش در تیم خوشحال شدم چرا که این تیم حس و حال شب  دسیما را داشت. به ماف میلان رفتیم که کارلتو در آن تیم با کاکا و شوچنکو به شکوه و غرور رسید. رئال مادرید که پیراهن دوم زیبایی در این فصل به رنگ آبی دارد، در کلاگنفورت با شخصیت، قدرت و برتری بازی کرد آن هم در حالی که روسونری ها پس از هفت سال به چمپیونزلیگ برگشته اند. سی هزار هوادار سکوهای ورزشگاه ورثرسی را پر کردند که از نمایش راضی بودند هر چند که همچنان یک مشکل دنباله دار وجود دارد: شرایط نگران کننده کمبود گل.

بیل با  شماره ۵۰
همه شماره معمول خود را داشتند به جز بیل که به سراغ شماره ۵۰ رفت چرا که شماره ۱۱ در اختیار آسنسیو قرار گرفته است. می داند که وقتی به لندن رفت، صندلی اش را از دست داد. شاید به همین خاطر بود که کمی غرورش جریحه دار شد و با غروری بازی کرد که فقط در تیم ولز آن را دیده بودیم. او پنالتی که می توانست منجر به برد شود (با پاس عالی یوویچ) را گرفت و پنالتی او توسط ماینیان مهار شد، دروازه بان فوق العاده ای که به لیل کمک کرد تا لیگ را از پی اس جی و دلارهای نفتی اش بگیرد. بیل مقابل آنچلوتی خودش را در قامت بازیکن فیکس  نشان داد. ببینیم چه می شود.

آلابا، شروعی خوب
بازیکن اتریشی در خانه بازی می کرد و کاملا مشهود بود. در اولین بازیش در رئال با انگیزه بالایی بازی کرد و در دقیقه دوم بازی یک گل را نجات داد. پای چپش یادآور شب های خوبی در برنابئوی جدید بود. توپ را می خواست و عقب نمی کشید. داوید آلابا خریدی خواهد بود که نبود واران و رامسو را کمرنگ می کند. از سویی ناچو در روند بی نظیری قرار دارد و میلیتائو با انسجام و قدرت به روند خوبش ادامه داد. سه مدافع میانی با اطمینان کامل. آلابا، همین طور ادامه بده، قهرمان.

براهیم و تئو
هر دو خیلی خوب هستند و کیفیتشان را نشان دادند (لونین یک توپگیری عالی مقابل براهیم داشت) اما به طور کلی نتوانستند تصاویر زیادی برای حضور روی جلد ثبت کنند. دور از رئال مادرید شرایط خیلی سردتر است. براهیم این را می داند و به همین خاطر بلیت بازگشتش برای دو سال دیگر را به دست آورده است. پسر مالاگایی، منتظرت هستیم.

اودگارد، آب سرد
بازیکن نروژی اما در تیم نیست. نیمکت نشین است و حتی نیم ساعت هم بازی نکرد در حالی که آنچلوتی انتظار داشت که این نیمکت نشینی باعث شود تا بازیکن نروژی با خشم بازی کند و احیا شود. نوستالژی آرسنال و آرتتا را در ذهن خود دارد. اما می دانی که در خروجی کجاست، پسر. اگر این قدر ناراحت هستی سعی کن که در رئال مادرید موفق شوی و ثابت کن که لیاقت این جهش را داری. در آرسنال ، باشگاهی که با ونگر به باختن عادت کرده و باز هم می بازد، فشار کمتری حس می کنی.

وینی خوب بود
رفتار بازیکن برزیلی را دوست داشتم. به سود بیل و رودریگو نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم هیجان انگیز بود. فشار توپ را حس نکرد. به وینیسیوس باور دارم ، به آنچلوتی باور دارم. به پیش.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

به جا مانده از بازی دوستانه با میلان: تیم آنچلوتی را دوست داشتم

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ