ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل آلاوز؛ تقریبا شبیه بازی با میلان

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در حالی شنبه لالیگا را در مقابل آلاوز آغاز می کند که یکی از ابهامات مربوط به کمبود بازیکنان در خط دفاعی است. کارواخال و مندی هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند و اودریوزولا بر کرونا غلبه کرده است. رئال در مقابل میلان با این خط دفاعی بازی کرد: لوکاس، ناچو، آلابا و مارسلو. روی نیمکت فقط میلیتائو در خط دفاعی حضور داشت.

به عنوان بازیکن ذخیره نیز میگل در پست دفاع چپ و ماروین در پست دفاع راست وارد زمین شدند. چوست نیز قبل از پیوستن به کادیز دقایقی درون زمین داشت.حالا کارلتو باید برای شروع لالیگا ترکیبش را در ساختار دفاعی مشخص کند که داوید قطعا رهبر خط دفاعی خواهد بود. ناچو با توجه به این که در کل پیش فصل در تیم بوده در کنارش فیکس می شود. لوکاس در پست دفاع راست مطمئن ترین گزینه است و مارسلو کاپیتان تیم است هر چند که میگل گوتیرز گزینه بهتری است و باید دید که ایا کارلتو جسارت به خرج می دهد و از گزینه آینده دار تر و جوان تر استفاده کند یا نه.

درون دروازه فیکس شدن کورتوا قطعی است، در خط دفاعی به نظر می رسد که کاسمیرو، مودریچ و ایسکو شانس بازی کردن دارند و در خط حمله نیز بیل قطعا فیکس می شود. بنزما خیلی کم با تیم تمرین کرده و باید دید که ایا زیدان به یوویچ فرصت می دهد یا در نهایت از کریم استفاده می کند. برای پست بال چپ نیز وینیسیوس، رودریگو گوئس و هازارد گزینه های موجود هستند اما رودریگو به خاطر این که از شروع فصل با تیم بوده، گزینه مناسب تری به نظر می رسد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل آلاوز؛ تقریبا شبیه بازی با میلان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ