پاسخ به سوال روز : چرا لیونل مسی از بارسلونا جدا شد ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش ESPN ، دو هفته پیش لیونل مسی مطمئن بود که قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا می کند ، اما این سه شنبه او دلسرد به پاریس رفت. لیونل مسی فکر می کند که باشگاه به او خیانت کرده است.

 

لیونل مسی در کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه از هیچکس انتقاد نکرد اما از حرف ها و نگاه های او ، ناامیدی لئو کاملا مشخص بود. او اذعان داشت راضی نیست که باشگاه همه تلاشش را برای حفظ او انجام نداده است.

 

در ماه جولای یک قرارداد ۵ ساله به دست لیونل مسی رسید و او نیز کاهش ۵۰ درصدی حقوق خود را پذیرفت. حقوق به گونه ای تنظیم شد که لیونل مسی هر سال بیشتر از سال قبل درآمد داشته باشد.

 

لاپورتا پس از بررسی صورتحساب های مالی باشگاه اذعان داشت که با لیونل مسی نسبت دستمزد به درآمد باشگاه ۱۱۰% خواهد بود ، در صورتی که این رقم بدون لیونل مسی ۹۵% می باشد. طبق مقررات لالیگا میزان دستمزد به درآمد باید ۷۰% باشد.

 

بنابراین اگر مسی به صورت رایگان هم در بارسلونا بازی می کرد ، کاتالان ها باز هم نمی توانستند قرارداد او را ثبت کنند. مسی نمی توانست رایگان بازی کند که این هم به قانون لالیگا در مورد کاهش حقوق ها باز می گردد.

 

با این حال لاپورتا ماه ها است که وضعیت مالی بارسلونا را می داند. او این ” کشتی غرق شده ” را نتیجه کار هیات مدیره قبلی می داند. لاپورتا می داند که شرایط اقتصادی بارسلونا بدتر از حد انتظار بوده است.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

در اواسط ماه جولای خوان لاپورتا و خاویر تباس ملاقات کرد. تباس برنامه لالیگا برای فروش ۱۰% از سهام تجاری خود را به شرکت CVC برای لاپورتا بیان کرد. این موضوع به بارسلونا اجازه می داد که قرارداد لیونل مسی را ثبت کند.

 

تباس پس از جلسه اذعان داشت که بارسلونا در مورد افزایش شانس برای تمدید لئو مسی شور و شوق فراوانی دارد ، اما در روز چهارشنبه و زمان اعلام قرارداد لالیگا و CVC ، لاپورتا عقب نشینی کرد.

 

فران ریورتر مدیر اجرایی بارسلونا لاپورتا را قانع کرد که قرارداد لالیگا و CVC به نفع بارسا نیست. این قرارداد منابع مالی را بیش از حد به CVC واگذاری کند. ۱۰% از درآمد لیگ شامل حق پش تلویزیونی برای ۵۰ سال آینده .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

پاسخ به سوال روز : چرا لیونل مسی از بارسلونا جدا شد ؟

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ