حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس تهران (عکس)

0

عکس های حامد لک Hamed Lak دروازبان اصالتا لرستانی (متولد شهر ری) تیم فوتبال پرسپولیس تهران

عکس جدید فوتبالیست ها بیوگرافی حامد لک باشگاه پرسپولیس اینستاگرام فوتبالیست ها اینستاگرام حامد لک اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس اسامی فوتبالیست ها اسامی بازیکنان پرسپولیس اخبار فوتبالیستها

بیوگرافی حامد لک دروازبان جنجالی سرخ پوشان پایتخت

حامد لک دروازبان کنونی باشگاه پرسپولیس متولد سوم آذر ماه سال ۶۹ در باقرشهر (شهر ری) می باشد اصالت اهل الیگودرز و ازنا در لرستان می باشد .

لک تا پیش از پیوستن به تیم تراکتور تبریز، فوتبال را به‌صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۸۶ در ۱۷ سالگی با جوانان صبای قم شروع کرد و در سال ۱۳۸۹ با بزرگسالان این تیم وارد لیگ برتر شد.

بازیکن مورد علاقه حامد لک علی کریمی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تراکتور است و رابطه نزدیکی با او دارد. الگوهای دروازه ‌بانی‌اش نیز ایکر کاسیاس و جانلوئیجی بوفون هستند.

لک نخستین بازی خود برای تیم ملی ایران را زیر نظر کارلوس کی‌روش در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۲ برابر یمن و در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۱۲ انجام داد.

عکس جدید فوتبالیست ها بیوگرافی حامد لک باشگاه پرسپولیس اینستاگرام فوتبالیست ها اینستاگرام حامد لک اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس اسامی فوتبالیست ها اسامی بازیکنان پرسپولیس اخبار فوتبالیستهادر سال ۱۳۹۲ با قرارداد دو ساله بعنوان سهمیه سرباز و زیر ۲۳ سال به عضویت تراکتورسازی درآمد که توانست در فصل ۹۲ – ۹۳ با این تیم به قهرمانی جام حذفی برسد.

حامد لک تا پیش از پیوستن به تیم باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز با قراردادی دوساله به باشگاه فوتبال صبای قم صبای قم بازگشت و آنجا، فوتبالش را ادامه داد. در این سری، از فصل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، او در ۳۸ بازی لیگ برای این تیم، به میدان رفت.

در ۴ تیر ۱۳۹۶، لک با قراردادی رسماً به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست. در طول یک فصل بازی در این تیم، او ۲۵ حضور در ترکیب اصلی را تجربه کرد.

حامد لک در فصل ۹۸–۱۳۹۷ لیگ برتر خلیج فارس به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوست. او در ۲۴ مسابقه در لیگ برتر، دروازه‌بان تیم نساجی مازندران بود.

عکس جدید فوتبالیست ها بیوگرافی حامد لک باشگاه پرسپولیس اینستاگرام فوتبالیست ها اینستاگرام حامد لک اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس اسامی فوتبالیست ها اسامی بازیکنان پرسپولیس اخبار فوتبالیستهاحامد لک در فصل ۹۹–۱۳۹۸ لیگ برتر خلیج فارس به تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پیوست.او در طول یک فصل حضور در این تیم، در ۲۶ بازی به میدان رفت.

نهاتا در ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، حامد لک با قراردادی دوساله به تیم فوتبال پرسپولیس که از کودکی هوادارش بود پیوست تا به آرزوی دیرینه خود برسد .

وی سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، تراکتور، سایپا، فولاد، نساجی و ماشین‌سازی تبریز را در کارنامه دارد. او برای تیم‌های امید و بزرگسالان ایران نیز بازی کرده‌است.

عکس جدید فوتبالیست ها بیوگرافی حامد لک باشگاه پرسپولیس اینستاگرام فوتبالیست ها اینستاگرام حامد لک اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس اسامی فوتبالیست ها اسامی بازیکنان پرسپولیس اخبار فوتبالیستها عکس جدید فوتبالیست ها بیوگرافی حامد لک باشگاه پرسپولیس اینستاگرام فوتبالیست ها اینستاگرام حامد لک اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس اسامی فوتبالیست ها اسامی بازیکنان پرسپولیس اخبار فوتبالیستهاساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ