آنچلوتی:«از دیدن جوان های با استعدادی نظیر میگل، بلانکو و … شگفت زده شدم»

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود از زمان مراسم معارفه اش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به خرید ریچارلیسون علاقمند هستید؟” به او خیلی علاقه دارم. بازیکن بزرگی است اما در اورتون بازی می کند و در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبتی ندارم.”

تا روز ۳۱ آگوست در تیم تغییراتی خواهیم داشت؟” تیم خیلی خوب است اما بازار نقل و انتقالات در روز ۳۱ آگوست به اتمام می رسد و نمی توانم حتم بدهم که تا آخرین روز کاری نخواهیم کرد.”

ترجیح می دادید بارسا را با مسی شکست بدهید؟”باید مقابل بارسا و همچنین اتلتیکو رقابت کنیم. بدون مسی هم بارسلونا هستند. یکی از بهترین تیم های دنیا را دارند. برای ما چیزی عوض نمی شود. سعی می کنیم که مقابلشان برنده شویم.”

رفتن مسی:” کمی شگفت زده شدم چرا که از بچگی نماد بارسلونا بود اما ۴۲ سال است که در فوتبال حضور دارم و برایم عجیب نیست که یک بازیکن پیراهنش را عوض کند. احترام زیادی به تصمیم بارسلونا و مسی می گذارم.”

رئال نسبت به تیم های وابسته به دولت ها احساس ضعف دارد؟” بقیه تیم ها خریدهایی داشته اند و بازار مشکلی برای همه تیم هاست اما ترکیب باسیر قدرتمندی داریم که می تواند مقابل همه تیم های دنیا رقابت کند. اگر مربی بتواند کاری کند که بازیکنانش صد در صد کیفیتشان را ارائه بدهند مطمئنم که می توانیم با همه رقابت کنیم.”

گرت بیل:” بازیکن بزرگی است و همه این را می دانند. رشد خیلی خوبی داشته است. هر روز با هیجان تمرین می کند. در نهایت زمین فوتبال قضاوت می کند نه مربی. اگر خوب باشد بازی می کند و در غیر این صورت بازیکن دیگری بازی می کند. همه رقابت می کنند. در اولین ماه خوب بود. بعد از آن زمین فوتبال در موردش نظر خواهد داد.”

امباپه:” دو چیز را باید در نظر گرفت: یکی این که دوست ندارم در مورد بازیکنانی که در این جا نیستند صحبت کنم. این ترکیب را خیلی دوست دارم. ترکیبی از جوان ها و باتجربه ها را داریم. کشف های خیلی جذابی داشتم: میگل ، آریباس، بلانکو، ماروین، چوست و… می توانند در حال و آینده مهم باشند. از میان باتجربه ها هم مودریچ، کاسمیرو و کروس را داریم. ترکیب درستی داریم. نه فقط به عنوان مربی بلکه به عنوان طرفدار فوتبال همین نظر را دارم.”

در این لالیگا رقابت برابر خواهد بود؟ نظرتان در مورد صحبت های تباس چیست؟” متعجب شدم اما به نظرم لیگی رقابتی را خواهیم داشت که همه تیم ها قدرتمند هستند. لیگ اسپانیا لیگ بسیار قدرتمندی است. این لیگ را دوست دارم. تیم ها می خواهند بازی کنند. بردن لیگ برای ما مهم است.”

هازارد:” شرایط خوبی دارد. از نظر انفرادی ده روز است که با تیم تمرین می کند. شرایط خوبی دارد. آماده بازی کردن است. بازیکن بسیار مهمی برای ماست. مطمئنم که در بهترین شرایط بازخواهد گشت.”

اودگارد:”همچون وایخو ، خط خوردنش به دلیل مسائل فنی نبود بلکه به علت شرایط اداری بود. نمی شد همه را در لیست داشته باشیم. شاید فردا شرایط عوض شود. لیست نهایی دوم سپتامبر مشخص میش ود. اودگارد خیلی خوب کار کرده است. با او صحبت کردم و به او گفتم که رقابت در میان هافبک ها زیاد است. می توانستم فقط دو اسم را در لیست قرار بدهم و یوویچ و بیل را برای بازی انتخاب کردم.”

فصل جدید و اهداف:” شروع خوبی داشتیم. رفتار خوبی داشتیم. بازیکنان با تعهد و خوب بازی کردند. آماده شروع مسابقات هستیم. هدف این است که همه تلاش خود را داشته باشیم و در نهایت لیگ را ببریم.”

مارسلو و میگل گوتیرز:” میگل خیلی خوب کار کرده است. دفاع چپ بسیار با استعدادی است. در برخی بازیها حضور داشته و مشکلی برای بازی در رئال ندارد.”

امباپه یک گزینه واقعی است؟” خیلی متاسفم اما در این باره نمی توانم صحبت کنم. تقریبا هر روز با مدیر در مورد مسائل مختلف حرف می زنیم.”

جوان ها از همان ابتدا مهم خواهند بود؟” ایسکو چطور است؟” نظرم در مورد ایسکو مثل بقیه است. با تعهد و انگیزه کارش را می کند. نمی توان شرایط را با سالهای قبلش مقایسه کرد. امیدوارم که بتواند با همه رقابت کند. جوان ها آماده هستند. با رائول در کاستیا خیلی خوب کار کردیم. تقریبا هر روز  در این باره صحبت می کنیم که چطور از جوان ها استفاده کنیم تا پیشرفت کنند. برایم شگفت انگیز بود که این همه بازیکن جوان و با استعداد داشته باشیم. این مسئله من رابیش از همه چیز در بخش اول فصل شگفت زده کرد.”

مشکل گلزنی:” این مشکلی است که سعی می کنیم حل کنیم. سال گذشته فقط بنزما گلهای زیادی زد. تلاش می کنیم تا موقعیت بیشتری ایجاد کنیم. بازیکنانی نظیر وینیسیوس ، یوویچ ، هافبک ها و … باید فرصت های بیشتری برای گلزنی به ما بدهند.”

مصدومیت ها در فصل گذشته:” با بازیکنان صحبتی نداشتیم. شرایط را بررسی کردیم و پیش فصل پرفشاری داشتیم و ااز نظر فنی و تاکتیکی سخت کار کردیم. دیروز مارسلو دچار یک مشکل کوچک شد. ناراحت شدیم اما به زودی ریکاوری می کند .شرایط بدنی در حال حاضر خوب است.”

قانون پنج تعویض:” این قانون بعد از کرونا ایجاد شد.در انگلیس از آن استفاده نکرند اما می توانم از آن لذت ببرم. وقتی ترکیب گسترده ای داری، پنج تعویض می تواند کمک کند به خصوص در پایان بازیها.”

فکر می کنی الخلیفی حاضر به فروش امباپه شود؟” رابطه بسیار خوبی با الخلیفی دارم. این فرصت را داد تا باشگاه پی اس جی ویک شهر بی نظیر را بشناسم اما نمی دانم در این باره چه نظری دارد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«از دیدن جوان های با استعدادی نظیر میگل، بلانکو و … شگفت زده شدم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ