ویژه: بررسی تیم های لاماسیا؛ CADET A

0

اختصاصی بارسانیوز- همونطور که در قسمت قبل متوجه شدید بارسا در رده پایه CADET بارسا دو قسمت A و B دارد که در قسمت قبلی CADET B معرفی شد اما امروز قصد داریم به معرفی CADET A بارسا بپردازیم. این مطلب توسط کریستوبال مونوز تهیه شده است.


CADET A بارسلونا که پارسال توسط مارک سرا به قهرمانی رسید امسال با بازیکنان ارتقا یافته CADET B و یک خرید و ارتقا یافتن لامینه یامال ۱۴ ساله از رده INFANTIL A به این رده تیم قدرتمندی دارد و البته داشتن مربی خوش فکری چون ایوان کاراسکو قدرت تیم را چند برابر کرده است ( این نکته را هم اضافه کنیم که مارک سرا رئیس بخش فوتبال هفت نفره لاماسیا شده است )

بازیکنان CADET A در این فصل:

پست گلر :

دیگو کوچن- ارون یاکوبی شویلی

پست دفاع :

الکسیس المدو- هکتور رانگل ( خرید جدید )- هکتور فور- جان مونتس- ادام ازنو- جان کولوم- لندری فار- الکسیس دل کاستیو

پست هافبک :

توماس مارکز- ادریا سیمونز- پائو پریم- وسلی دوآل- برایان- مانو ویا

پست مهاجم :

مارک گویو- لامینه یامال- هوگو البا- یان کوییلس- ایانیس تاربا- ارنائو پارادس

ترکیب این تیم طبق انتظارات ۴/۳/۳ هست و شماتیک آن برای فصل بعد احتمالا به این شکل خواهد بود:

پارادس–هوگو البا–تاربا

سیمونز–پائو پریم–مانو

لندری–المدو–رانگل–ازنو

————کوچن———–

انها امسال مطمئنا رقیب های سختی چون کورنلا دارند ولی قدرت عجیب فاز دفاعی انها و همینطور در فاز تهاجمی باعث می شود انها از سد هر تیمی بر بیایند اما انها در خط میانی خود کمی مشکل دارند ولی این خط در مقایسه با بقیه تیم ها قدرت بسیار بالایی دارد.

بررسی چند ستاره این تیم:

لندری فار : دفاع راستی که به شکل عجیب در دفاع مرکزی هم عالی بازی میکند او جز بزرگترین اینده های لاماسیا هست. نقاط قوت او ارسال پاس های خطرناک عالی ، بازپس گیری های عالی ،

ادام ازنو : پسر مراکشی به شدت سریع هست. او در تکل زدن مهارت بالایی دارد و همینطور به خوبی در حملات حضور پیدا میکند و خطر می افریند.

هوگو البا : مگر میشود در محوطه توپ به او برسد و او نتواند خطر به وجود اورد . او به طور مادرزادی چارچوب را میشناسد و هر ضربه او بوی گل میدهد . او یک قاتل بالفطره هست.

لامینه یامال : با ۱۴سال سن همه او را اینده بارسا می دانند هر چند به نظر میرسد او انتخاب دوم باشد اما این بهترین رقابت برای جایگاه فوروارد هدف است که من در لاماسیا دیده ام او هیچ چیزی از هوگو البا کن ندارد او تقریبا تمام ویژگی های البا را دارد . او از پربنجامین شروع کرده یعنی به طور حرفه ای در هیچ اکادمی جز بارسا بازی نکرده است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

ویژه: بررسی تیم های لاماسیا؛ CADET A

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ