زمان بازگشت کروس و مودریچ مشخص شد؛ بازگشت کارواخال پس از ۱۱۶ روز

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در حالی برای بازی مقابل لوانته به سیوتات والنسیا می رود که غایبان مهمی دارد. مودریچ و کروس هر دو به علت مصدومیت غایب هستند. آنچلوتی اعلام کرده است که بازیکن کروات هفته آینده و مقابل بتیس برمی گردد در حالی که کروس بعد از وقفه بازیهای ملی و در بازی هفته چهارم مقابل سلتا باز خواهد گشت. البته کارلو گفت که احتمالا مارکو آسنسیو به جای آنها رد خط هافبک قرار می گیرد.

از سویی دنی کارواخال که ماه های وحشتناکی را به علت مصدومیت داشته فردا برمی گردد و بازی می کند. البته مندی، مارسلو، سبایوس و ماریانو همچنان مصدوم هستند. کارواخال برمی گردد تا رقابت داغش با لوکاس وازکز را برای حضور در ترکیب آغاز کند. کارلو در مقابل لوانته همچنان از زوج ناچو – میلیتائو در مرکز خط دفاعی استفاده می کند و آلابا به سمت چپ می رود.

کارواخال امیدار است که اتفاقات فصل گذشته را فراموش کند و در ترکیب رئال مادرید دوباره به عنوان یکی از لیدرها فیکس شود. البته کارواخال رقیب سرسختی برایش است و اودریوزولا کلا در سطح او نیست. کارواخال بدین ترتیب پس از ۱۱۶ روز از مصدومیت برمی گرددو در لیست قرار می گیرد. دنی در سال ۲۰۲۵ فقط پنج بازی داشته: چهار تا در لالیگا و یکی در چمپیونزلیگ.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

زمان بازگشت کروس و مودریچ مشخص شد؛ بازگشت کارواخال پس از ۱۱۶ روز

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ