احتمال کناره گیری رئال مادرید از خرید امباپه در ساعات آینده/ خاطره تلخ دخیا تکرار نمی شود

0

رئال مادرید نیوز : پی اس جی هنوز که هنوزه پاسخ پیشنهاد دوم رئال مادرید به مبلغ ۱۰+۱۷۰ میلیون یورو را نداده است، پیشنهادی که دو روز پیش به دست قطری ها رسید اما در فاصله کمتر از ۷۸ ساعت تا پایان نقل و انتقالات تابستانی هنوز پاسخی به آن نداده اند.

به نظر می رسد که مدیران رئال مادرید نمی خواهند تا آخرین لحظه نقل و انتقالات منتظر بمانند. تجربه تلخ دخیا و منتفی شدن خرید بازیکن اسپانیایی به علت کشیده شدن کار به آخرین دقایق باعث شده تا مدیران رئال به این نتیجه برسند که دلیلی ندارد که بیش از حد منتظر بمانند و به هیچ وجه کار به روز دوشنبه کشیده نخواهد شد چرا که رئال می داند با توجه به مراحل اداری و تست پزشکی ممکن است که تجربه دخیا تکرار شود و انتقال به سرانجام نرسد.

اگر پی اس جی در ساعات آینده و تا پایان روز یکشنبه پاسخی ندهد، انتقال امباپه به رئال مادرید در این تابستان منتفی می شود چرا که رئال مادرید رفتار غیرحرفه ای پی اس جی که به پیشنهادشان پاسخ نمی دهند را درک نمی کنند. در حقیقت پاریسی ها یا باید بگویند که این پیشنهاد کافی است یا آن را ناکافی بدانند و رد کنند.

اگر در طول امشب یا در روز یکشنبه امباپه به رئال مادرید نیاید، رئال پیشنهاد خود را پس خواهد گرفت و بدین ترتیب چهار ماه دیگر (اول ژانویه) به صورت رسمی برای انتقال امباپه در تابستان ۲۰۲۲ قرارداد امضا می کند.

در حقیقت بر اساس قوانین فیفا، اگر بازیکنی شش ماه از قراردادش مانده باشد به صورت آزادانه می تواند با باشگاه بعدی اش مذاکره کند و بدین ترتیب امباپه چهار ماه دیگر می تواند رسما برای حضور در رئال در فصل ۲۳-۲۰۲۲ قرارداد ببندد.

به هر صورت به نظر می رسد که ورود افرادی نظیر مدیران قطری پی اس جی که نسبت به فوتبال و قوانینش اطلاعی ندارند این پیچیدگی ها را هم ایجاد می کند چرا که آنها نمی فهمند که بر اساس قاعده باید اجازه جدایی یک بازیکن را بدهند.

چند خبر تلگرافی در مورد امباپه:
*خروج امباپه از زمین تمرین پی اس جی با یک ساک نسبتا بزرگ خبرساز شد و برخی مدعی شدند که امباپه ساکش را بسته و دیگر نمی خواهد به زمین تمرین پاریسی ها برگردد.
* لیست پی اس جی فردا اعلام می شود که رئال به هیچ وجه دوست ندارد که امباپه در لیست باشد چرا که این مسئله به صورت تلویحی به این معنی است که قطری ها قصد فروختنش را ندارند.
* ماجرای امباپه حتی به مسابقات دوچرخه سواری اسپانیا کشیده شد. در یکی از تصاویر، فردی که احتمالا طرفدار رئال بوده کف آسفالت به رنگ سفید نوشته است:”امباپه را آزاد کنید.”
* امباپه در آخرین تمرین پی اس جی خندان و شاداب ظاهر شد تا نشان بدهد که استرس اخبار این روزها رویش اثری نگذاشته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

احتمال کناره گیری رئال مادرید از خرید امباپه در ساعات آینده/ خاطره تلخ دخیا تکرار نمی شود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ