شایعه پیشنهاد ۲۱۵ میلیونی برای امباپه، احمقانه و دروغ محض!/ بیسوادها را باور نکنیم!

0

رئال مادرید نیوز : اگر یک ویژگی در مورد رئال مادرید نیوز وجود داشته باشد این است که ۱۲ سال سابقه کار خبری دقیق و شفاف دارد و توسط تیمی مدیریت می شود که سالها سابقه کار کردن دارد و فرق خبر فیک و احمقانه و خبر واقعی را می فهمد.

در این تابستان حجم شایعات در مورد هالند، امباپه و رئال مادرید به حد دیوانه واری بالا بود و معمولا ادمین های تازه کار پیج ها (که اکثرا سن و تجربه بالایی هم ندارند و کل هنرشان ترنسلیت کردن از پیج های فیک انگلیسی است) در دام این شایعات می افتند اما رئال مادرید نیوز دنیایی با آنها تفاوت دارد و راز این که بعضی از مخاطبان ما سالیان سال است که با ما همراهی می کنند هم همین است.

معمولا در رئال مادرید نیوز همه اخبار را با دو یا سه منبع معتبر چک می کنیم و بعد منتشر می کنیم و به همین خاطر در طول بیش از نیم میلیون خبری که در نسخه قدیمی و جدید وبسایت مرجع خبری رئال منتشر شده شاید اخبار اشتباه انگشت شمار (آن هم به علت خستگی یا بی حوصلگی در زمان انتشار) بوده است.

بگذریم، در ساعات اخیر شایعه ای در مورد پیشنهاد ۲۱۵ میلیون یورویی رئال مادرید به امباپه از جانب یک خبرنگار ایتالیایی منتشر شده است. خبرنگاری که چند ماه پیش وعده داده بود تا چند روز دیگر (که از آن چند روز دیگر چند ماه می گذرد) هالند به رئال منتقل می شود. طبیعتا فردی که خودش را منتشرکننده خبر و ادمین پیج های فارسی معرفی می کند باید سواد رسانه ای داشته باشد و فرق منبع معتبر و غیرمعتبر را بداند و اخبار احمقانه را منتشر نکند اما صد افسوس که این روزها ساده لوحانی که احمق ها را باور کنند، کم نیستند و نه تنها آنها را باور می کنند بلکه اخبار احمقانه این پیج ها که با هدف ممبر گرفتن منتشر شده را در هزار جای مختلف بازپخش می کنند! البته تا حالا بارها و بارها مچ ادمین های احمق را در همین سایت گرفته ایم و به مخاطب ساده لوح هشدار داده ایم که به آنها اعتماد نکنند اما افسوس و صد افسوس که نرود میخ آهنین در سنگ!

خبر پیشنهاد ۲۱۵ میلیونی رئال به امباپه جعلی و دروغ است. منابع نزدیک به رئال مادرید هم جعلی بودن این خبر را تائید کرده اند و به همین خاطر ما آن را منتشر نکرده ایم. در حال حاضر پی اس جی هیچ پاسخی به پیشنهاد دوم رئال مادرید به مبلغ ۱۰+۱۷۰ میلیون یورو نداده است. شاید در ساعات آینده پی اس جی جواب بدهد و توافق حاصل شود و حتی توافقی با مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیون یورو حاصل شود اما در حال حاضر هم منتشر کننده چنین خبری، هم ادمین پیج فارسی که آن را منتشر می کند و برای ممبر گرفتن چرند و پرند می نویسد، احمقی بیش نیستند چرا که خبری دروغ را با هیجان باور کرده اند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

شایعه پیشنهاد ۲۱۵ میلیونی برای امباپه، احمقانه و دروغ محض!/ بیسوادها را باور نکنیم!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ