مارکا: پیشنهاد مالی رئال بهتر نشود، امباپه در پاریس می ماند

0

رئال مادرید نیوز : مارکا گزارش داده است که  اگر در ساعات پیش رو قبل از اتمام پنجره نقل و انتقالات تابستانی چیزی عوض نشود، کیلیان امباپه در پی اس جی می ماند. در حقیقت پی اس جی پیشنهاد دوم رئال مادرید با مبلغ ۱۷۰ میلیون یورو نقد به علاوه ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد را ناکافی می داند.

پی اس جی حس می کند که با این پیشنهاد، امباپه در پی اس جی می ماند ون جدا نخواهد شد. پی اس جی هرگز گفتگوی رسمی با رئال مادرید نداشته است و تنها پاسخشان از طریق رسانه ها بوده است که لئوناردو مدیر ورزشی تیم فرانسوی به صورت شفاهی پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد.امباپه البته نسبت به این شرایط کاملا آرامش دارد و به گفته مارکا اگر پیشنهاد رئال تغییری نکند، امباپه در پی اس جی می ماند.

البته خوزه فلیکس دیاز خبرنگار مارکا نیز گزارش داده است که امباپه در ساعات اخیر برای یک بار دیگر به پی اس جی تاکید کرده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد و می خواهد به رئال برود هر چند که تصمیم نهایی با او نیست بلکه قطری ها بایئ جواب بدهند.

البته سیرو لوپز دیگر خبرنگار اسپانیایی مدعی است که شانس پیوستن امباپه به رئال مادرید ۹۵ درصد است. وی مدعی است که رئال هنوز از مذاکرات کنار نکشیده و پرز پاسخ مالک پی اس جی یعنی امیر قطر است و انتقال با مبلغ ۱۸۰ تا ۱۸۵ میلیون یورو نقد به علاوه ۱۵ میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد نهایی می شود.

از سویی دیگر ایتورالده گونزالس داور بازنشسته فوتبال اسپانیا در پیامی نوشت:” وقتی تیمی می خواهد من را بخرد، اگر به جای امباپه باشم بعد از پایان بازی می گویم که می خواهم به رئال مادرید بروم و علنی این را می گویم.”

میکائل مادار مهاجم سابق پی اس جی نیز گفت:” امباپه وقتی که توپ را می گرفت خیلی به دنبال مسی می گشت. شاید امباپه به رئال برود اما رفتش طوری نبود که بخواهد برود. فکر می کنم که قبل از پیوستن به رئال دوست دارد که با چمپیونزلیگ قهرمان اروپا شود. دوست دارم ببینم مثلث مسی، نیمار و امباپه با هم چطور خواهند بود. برای پوچتینو سخت است که سیستمی برای استفاده از کل بازیکنانش پیدا کند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارکا: پیشنهاد مالی رئال بهتر نشود، امباپه در پاریس می ماند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ