کارلوس آباد:«برخی کاشته های زیدان را در تمرینات مهار کردم!»

0

رئال مادرید نیوز : کارلوس آباد دروازه بان ۲۶ ساله سابق آکادمی رئال مادرید چهار سال پیش در رختکن رئال با رونالدو و سایر ستارگان وقت رئال همراهی بود و امروز قراردادش را با تیم دپورتیوو لاکرونیا فسخ کرده و در حال حاضر بدون تیم است.

وی که بین سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ ذر آکادمی رئال حضور داشته گفت :” از طریق رسانه ها فهمیدم که رئال به دنبال خرید من است. بعد از آن از بقیه  می پرسیدم که آیا صحت دارد یا نه (می خندد). وقتی رئال به سراغم آمد درها به روی گزینه های دیگر بسته شد. تیم خیلی خوبی داشتیم و به صعود به لیگ دسته دو با کاستیا نزدیک شدیم اما بدشانس بودیم. یادم است که زیزو خیلی با ما همراه می شد. کاشته می زد و می توانم بگویم که برخی کشته هایش را مهار کردم (می خندد) این شانس را داشتم تا سه بار در لیست تیم بزرگسالان رئال باشم. رئال ابعاد بزرگتری دارد. وقتی وارد اتوبوس می شوی، هواداران را می بینی که تشویقت می کنند و دیدن برنابئو از درون چمن… بی نظیر است.”

وی در مورد دروازه بان محبوبش گفت:” به خاطر کاسیاس دروازه بان شدم. از بچگی بازیهایش را می بینم. او سالها شماره یک بود. از میان دروازه بان های فعال کنونی هم ترشتگن را دوست دارم چون کامل ترین است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کارلوس آباد:«برخی کاشته های زیدان را در تمرینات مهار کردم!»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ