آنتونیو بلانکو:«الگویم کاسمیرو است؛ رویایم بازنشستگی در رئال مادرید است»

0

رئال مادرید نیوز : آنتونیو بلانکو محصول آکادمی رئال مادرید با اوکی دیاریو صحبت کرد.

شرایط خوب در سال ۲۰۲۱:” حقیقت این است که سال بی نظیری بود. انتظارش را نداشتم. خیلی خوشحالم چرا که از نظر من سال بسیار زیبایی بود. اولین بازی را در تیم بزرگسالان مقابل ختافه داشتم. بعد از آن به یوروی زیر ۲۱ سال رفتم و اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان داشتم و خیلی خوشحالم. گروه خوبی را در تیم زیر ۲۱ سال داریم. برای قهرمانی در یورو خواهیم جنگید. اتحاد خوبی را تشکیل خواهیم داد. لوئیز دلافوئنته سرمربی تیم زیر ۲۱ سال با ما خیلی صمیمی است. از نظر او هافبک ها نقشی کلیدی دارند و باید در بازیها صد در صد آماده باشند.”

حضور در تیم زیر ۲۱ سال برای بازیکنان رئال سخت تر از تیم هاست؟” اگر ثبات نداشته باشی شرایط مشکل می شود اما ما آماده هستیم. باعث افتخار است که در تیم ملی حضور داشته باشم. وقتی بتوای در تیم بزرگسالان رئال بازی کنی فوق العاده است اما در غیر این صورت کاری بهتر از بازی در کاستیا وجود ندارد. در ماه های اخیر خیلی پیشرفت کردم چرا که با تیم بزرگسالان تمرین کردم که این باعث شد تا خیلی بهتر شوم. هر روز چیزهای جدیدی یاد گرفتم. برای من بی نظیر است که با چنین بازیکنانی تمرین کنم.  با بهترین ها تمرین می کنم و از کاسمیرو، کروس و مودریچ درس می گیرم. آنها برای من یک الگو هستند. حضورشان باعث افتخار است.”

خط هافبک آینده رئال با حضور خودش، کاماوینگا و والورده:” (می خندد) هرگز نمی دانی چه می شود. این یک رویاست. تحقق این رویا خیلی مشکل است چرا که کاسمیرو، کروس و مودریچ خیلی خوب هستند. تاریخی که در این باشگاه و در فوتبال دنیا ساخته اند را می دانیم.”

زیدان :” تمرین کردن با او که بازیکن و مربی بوده خیلی خاص است. هر روز چیزهایی را یاد می دهد.”

آنچلوتی:” او خیلی صمیمی است و رابطه خیلی خوبی داریم. به من یاد داده تا بهتر شوم. خیلی خوشحال و آماده هستم تا زمانی که به من فرصت بدهد، بازی کنم.”

رائول:” برایم خیلی مهم است چرا که اولین  مربی من در کاستیا بوده است. با حضورش خیلی بهتر شدم. این که هر روز با او کار کنم باعث شد تا چیزهای زیادی را یاد بگیرم. به لطف او خیلی پیشرفت کردم. می دانیم که هر بازیکنی نمی تواند در رئال بازی کند چرا که چالش بسیار مشکلی است. من آماده هستم. می خواهم به پیشرفت در این باشگاه ادامه بدهم. امیدوارم که بتوانم در این جا بازنشسته شوم. رویای من همین است.”

رسیدن به تیم بزرگسالان برای محصولات آکادمی سخت است؟” مشکل است. آسان نیست که در کنار بهترین بازییکنان دنیا بازی کنی. باید شخصیت داشته باشی و بهترین عملکردت را داشته باشی. می توانی از بهترین ها درس بگیری. امیدوارم یک روز در برنابئو مقابل هواداران بازی کنم. قطعا حضور در مقابل هواداران کمی استرس دارد اما خیلی خاص است. بازی در برنابئو با پیراهن رئال و مقابل هواداران تحقق رویای هر کودکی است.”

الگویت چه کسی است؟” کاسمیرو چون هم پست هستیم. به من درون و بیرون زمین خیلی کمک می کند و یک الگو است. یک حرفه ایست. برای بازی کردن می تواند خیلی تمرین کند. محصولات آکادمی چیزهای زیادی را از او یاد می گیرند. اگر بخواهی به تیم بزرگسالان برسی باید هر روز تلاش کنی و آرام نگیری. همیشه باید به تلاش ادامه بدهی.”

برای آینده چه می خواهی؟” می خواهم به بازی کردن در رئال ادامه بدهم و در کاستیا بهترین عملکردم را خواهم داشت. در آینده می توانم به تیم بزرگسالان برسم و امیدوارم که بتوانم در این باشگاه بازنشسته شوم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنتونیو بلانکو:«الگویم کاسمیرو است؛ رویایم بازنشستگی در رئال مادرید است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ