بیل:«فوتبالی ملی و فوتبال باشگاهی تفاوت های کوچکی دارند»

0

رئال مادرید نیوز : گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید در مورد آخرین شرایطش صحبت کرد.

در پراگ به صد بازی ملی خواهی رسید، هواداران حضور خواهد داشت؟” بله اما طبیعتا نمی توان گفت که تا یک ماه دیگر چه می شود. اما هر چقدر هواداران در داخل و خارج خانه باشند، بهتر است. سعی می کنیم که روی بازی فردا تمرکز کنیم و ببینیم چه می شود.”

از کاپیتاین لذت می بری؟” بله این یک افتخار است. اگر از هر بچه ای بپرسید که آیا می خواهد کاپیتان تیم ملی کشورش شود می گوید که این یکی از رویاهای دیوانه واری است که هرگز نمی توان تجربه کرد. من یک رویا را تجربه می کنم. سعی می کنم که از آن لذت ببرم و از تجربه ام استفاده کنم تا به بقیه تیم کمک کنم. کاپیتانی باعث می شود تا درون زمین کمی مسئولیتم بیشتر شود اما رفتارم عوض نشده است بلکه همچنان با بقیه شوخی می کنم و سعی می کنم که روحیه تیم را بالا نگه دارم اما چیزی برای من عوض نشده است.  از بازی در کنار اشلی ویلیامز لذت می برم. او الگوی خوبی برای همه ماست. یک لیدر مناسب است که در این سالها چیزهای زیادی از او یاد می گیریم. سعی می کنم که نقش هایی را بپذیرم تا همه چیز خوب پیش برود اما بازی کردن با او در طول سالها چیزهای زیادی به من یاد داده است.”

کریستیانو رونالدو:” مطمئنم که شرایط برایش خوب پیش خواهد رفت. قبلا در لیگ انگلیس بوده است و این لیگ را درک می کند. در فوتبال همه کار کرده است. هیچ کس نمی تواند با توانایی او برای گلزنی برابری کند. گلهای زیادی خواهد زد و از دیدن او و دیگران هیجان زده می شوم.”

در تیم ملی ولز روزهای خاصی پیش رو داری؟” هنوز چیزهای بیشتری برای دستیابی به آن دارم. ذهنیتی مناسب را داریم و سعی می کنیم که به جام جهانی صعود کنیم. قهرمانی در گروه خیلی مشکل است و حتی اگر به پلی اف برسیم هم کار خیلی مشکلی داریم اما به خودمان باور داریم. سعی می کنیم به خودمان باور داشته باشیم تا بتوانیم هر تیمی را شکست بدهیم. به جلو حرکت می کنیم و سعی می کنیم که نتیجه مناسبی بگیریم.”

هدفتان صعود به جام جهانی است؟” هنوز این تورنمنت بالاترین سطح بین المللیا ست. مقابل بهترین های دنیا بازی می کنیم. او در قله است. بسیاری از بازیکنان در کشورهای مهمی متولد نشدند که بتوانند در چند جامجهانی حضور پیدا کنند اما در سطح فوتبال بین المللی قطعا در قله قرار دارد. در فوتبال باشگاهی، چمپیونزلیگ اوج قله است. هر بازیکنی رویای آن را دارد. من هم با بقیه متفاوت نیستم.”

فوتبال ملی یا چمپیونزلیگ؟” کمی متفاوت است. فوتبال ملی با باشگاهی کمی متفاوت است. همیشه چه در باشگاه و چه در کشورم دوست دارم مقابل بهترین ها محک بخورم. تفاوت های کوچکی میان فوتبال ملی و باشگاهی وجود دارد. همین طور بین فوتبال اسپانیا و بریتانیا. این فقط تجربه دیگری است و هر چقدر بیشتر بازی کنی بیشتر درک می کنی.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بیل:«فوتبالی ملی و فوتبال باشگاهی تفاوت های کوچکی دارند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ